Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ergeny dk tank

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ergeny




Man Antal inlägg : 1
Age : 31
Registration date : 09-07-03

Ergeny dk tank Empty
InläggRubrik: Ergeny dk tank   Ergeny dk tank Icon_minitimefre jul 03, 2009 4:39 pm

Namn: Ergeny

Klass: Deathknight

Ålder: 16

Profession: jewelcrafting och enchanting

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen-

Jag spelar som Frost tanking i mainspecc. Jag tycker att det är ett väldigt bra specc, man får frigid dreadplate som reducerar chansen att bli träffad med 3%. Imp frost presence, reducerar dmg med ytterligare 2 %. Unbreakable armor som gör så att jag tar ungefär 1,5k dmg mindre från varje slag under 20 sec och man får även 20 % mer strenght, har testat ifall strenghten man får från unbreakable armor stackar med parry man får från strenght (forceful deflection), tyvärr så gör det inte det.

I frost får jag även Frost strike som är en bra RP dump, men använder den sällan eftersom den förbrukar 40 RP och då sparar jag hellre RP till Rune strike som ger mig mer threat. Har Sigil som gör så att rune strike ger mig 136 dodge rating under 4 sec. Och det bidrar till att om jag dodgar mer så kan jag använda Rune strike mer eftersom man bara kan använda rune strike efter man dodgat eller parryat en attack. Howling blast är bra när jag aoe tankar och har Death and decay på cd.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej?
Ja

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?

jag har vent 3.1 och ventmix, har headset och kommer använda den.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?

Ingame eller msn

Tidigare guilder?

Six days , Morality , föreningen och NGamers

Varför lämnade du dina tidigare guilder?

Six days disbanda pga vi hade inte folk till raids. Tror att det var samma sak i Morality, men då mergade vi med NGamers och bildade Föreningen. Jag tror att det blev bråk efter ett raid och det var nog därför vi disbanda Föreningen. Är nu med i NGamers för att jag inte har någon annanstans att ta vägen. Har inte raidat på 2 veckor nu och känner att jag måste börja raida igen så jag inte ligger efter.

Varför ansöker du till Prevail?

Jag ansöker till Prevail för att jag vill raida med andra människor som vill raida. Jag vill progressa genom hardmodes i en stabil guild med trevliga spelare.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?
En stabil Dk tank som ställer upp på raids, en glad person i vent som kan ta kritik, kan bearbeta den. Ger 100 % vid varje raid. Kmr inte ge upp efter några whipes eftersom jag e ganska van vid det.

Vad förväntar du dig av Prevail?
En raidspot och att spelarna är trevliga mot andra spelare.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Ergeny
Armory visar inte frost presence men har 35 k hp i frost presence och om jag skulle respecca till blood så skulle jag hamna på 36,8 k hp.

Känner du någon i guildet?
Capow

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
kan spela från söndag till tors, 18.00 till 23.00 , Om det kommer upp något oväntat elr något skolarbete så meddelar jag det. Men förhoppningsvis så kommer det inte göra det.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär.
24 dagar played har jag på 80, spelade på min hunter i början på Wotlk.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?
Spelade inte i Pretbc. Spelade på min hunter i slutet av Tbc, clearade upp till zul aman innan nerfen kom. Efter nerfen så clearade jag allt upp till BT förutom SWP och Hyjal.
Har clearat alla instancer förutom Yogg saron i ulduar på min DK. Har clearat Os 3D

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
Om jag har glömt något i appen så kan ni kontakta mig och höra efter.
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Ergeny dk tank Empty
InläggRubrik: Sv: Ergeny dk tank   Ergeny dk tank Icon_minitimesön jul 05, 2009 6:50 pm

Sorry vi kommer att avakta med en extra tank :<
Till överst på sidan Gå ner
 
Ergeny dk tank
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» DK Tank
» Theero - warr tank / dps
» Tank Warrior - Application
» Quiq Deathknight Tank.
» Death knight: tank

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: