Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tank Warrior - Application

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Zéro
Gäst




Tank Warrior - Application Empty
InläggRubrik: Tank Warrior - Application   Tank Warrior - Application Icon_minitimefre maj 01, 2009 6:10 pm

Namn: Zéro

Klass: Warrior

Ålder: 15

Proffesion: 450 JC/ 450 Mining

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Just nu kör jag protection. Jag har kört det enda sen jag dingade 80 runt 20 november.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja! Jag har duel specc som arms och protection. Jag har hyffsat gear i arms men allra bäst i prot

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Japp jag har en fungerande mick och ventrilo mix . Så det ska inte vara något problem

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Zéro via ingame. emil.fahlman via skype.

Tidigare guilder?Jag är ganska ny på den här servern. Jag är just nu med i prectoria. Det står helt stilla i dom. Mitt förra guild är Heliox på Hellscream-EU som ligger på sjunde plats.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Jag lämnade Heliox för att servern var trist så jag tänkte att jag skulle testa nån ny server.

Varför ansöker du till Prevail? För att fortsätta vara i endgame progress.
Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag kan min class bra jag har helt ok gear och jag är en målinriktad spelare som inte ger upp. Jag gör inge fake dcs eller nått i raids för att vi wipear på en boss t.ex... Wipes tillhör progressen.


Vad förväntar du dig av Prevail? Glada människor som gillar att raida och köra wow Very Happy och även snacka på vent och ha kul.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.
Min avoidance är +5 på allt.. Vet inte vad det är för fel på armory nu men det som står är fel.

Känner du någon i guildet? Nej

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? runt 45-50 timmar om veckan

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. total: 119 dagar 14 timmar och 19 minuter.
På level 80: 24 dagar 10 timmar och 26 minuter

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? pre tbc har jag kört MC och ZG. Jag hann inte köra så mycket innan tbc kom. I TBC har jag kört allt från kara till SWP
Och i Wotlk har jag kört sart 3d 25 man maly 10 och 25. naxx 10 och 25.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Jag skulle jätte gärna villja vara med och raida. Det var ett tag sen jag körde ett seriöst raid. Man vill ju inte glömma bort hur det är och progressa.. Underbara tider.
Till överst på sidan Gå ner
Zéro
Gäst




Tank Warrior - Application Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior - Application   Tank Warrior - Application Icon_minitimefre maj 01, 2009 6:12 pm



Där är armory link
Till överst på sidan Gå ner
Zéro
Gäst




Tank Warrior - Application Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior - Application   Tank Warrior - Application Icon_minitimefre maj 01, 2009 6:15 pm

Det verkar inte gå att linka armory direkt.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Tank Warrior - Application Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior - Application   Tank Warrior - Application Icon_minitimefre maj 01, 2009 7:02 pm

Till överst på sidan Gå ner
Zéro
Gäst




Tank Warrior - Application Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior - Application   Tank Warrior - Application Icon_minitimefre maj 01, 2009 7:23 pm

Tackar Smile
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Tank Warrior - Application Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior - Application   Tank Warrior - Application Icon_minitimelör maj 02, 2009 7:25 pm

tyvärr vi söker inga flera tanks
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tank Warrior - Application Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior - Application   Tank Warrior - Application Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tank Warrior - Application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Death Knight Frost Tank Application
» Dps warrior
» Suikceb - Warrior DPS
» Swiift Arms warrior
» Pious Prot warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: