Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Pious Prot warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Pious
Gäst




Pious Prot warrior Empty
InläggRubrik: Pious Prot warrior   Pious Prot warrior Icon_minitimetor nov 27, 2008 10:41 pm

Name: Pious

Class: Prot Warrior

Age: 19

Proffesion: BS och Mining

Current Specc: Jag är prot. Gillar att stå upfront och ta stryk Smile

Are you willing to respecc? Jag skulle väll kunna tänka mig det ja, men har bara samlat tank gear.

Ventrillo: Givetvis har jag det och använda den är la inga problem heller.

contact information: Det skulle vara ingame, kollar väldigt sällan mailen.

Previous Guilds? Ad Interim är väll det som är värt att nämna tycker jag.

Why did you leave your old guilds? Jadu, jag är inte helt säker själv. Det blev lite dyster stämmning i samband med att jag började bli lite trött på spelet och behövde en break.

Why are you applying to Prevail? Sugen på att börja raida igen, och flera från gamla Ad Interim börjat lira i Prevail igen Smile

What can you provide to Prevail as a raider and person? Jag är alltid seriöst och ger 100% på raids, jag har lirat prot warrior i 3år nu ´så jag vet hur min klass ska spelas Smile



What do you except about prevail? Ett gott och glatt gäng som vill progressa tillsammans.

Gear: Kommer tyvärr inte åt Armoryn atm, vet inte varför. Kan fläka in länke senare

Do you know anyone in the guild? Jadå, jag har lirat med dem flesta tidigare.

Game time? How much do you play each week? Jag är arbetslös och har aldeles för mycket fritid så det blir många timmar på en vecka.

/played? 146timmar played.

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? Pre-Tbc så är det full MC och BWL. ZG och AQ20 TBC: Full Kara, TK, SSC, Hyjal och BT.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Pious Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Pious Prot warrior   Pious Prot warrior Icon_minitimefre nov 28, 2008 1:02 am

Shocked PIOUS MY OLD FRIEND!

gött att du fått tillbaka suget Smile

länkar din armory o tummen upp Wink


http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Pious
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Pious Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Pious Prot warrior   Pious Prot warrior Icon_minitimelör nov 29, 2008 12:56 pm

Jag vet att mot slutet i Ad Interim så blev det dåligt stämning men mitt sätt att se på saker är att om det redan ser kasst ut så ska man själv inte bidra till att det blir värre.

Om vi ska gå tillbaka till applicationen så just nu behöver vi inga tanks jag vill ha mycket mindre raiders i guilden än tidigare dom tanks som är med i guilden förväntas vara aktiva vilket dom är så just nu så finns det inte plats för ett till prot warrior. Jag önskar dig lycka till i guild sökandet.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Pious Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Pious Prot warrior   Pious Prot warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Pious Prot warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Prot paladin
» Purjolôken Prot paladin
» Sunborn Holy/Prot Paladin
» Clydè holy / prot / retri paladin
» Dps warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: