Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Sulenpack apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Olle - S
Gäst




Sulenpack apply Empty
InläggRubrik: Sulenpack apply   Sulenpack apply Icon_minitimetor jul 02, 2009 2:17 am

Klass:Warrior

Namn:Sulenpack

Ålder:15

Profession:430 jc 450 mining

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Jag spelar arms/fury för jag tycker det är roligast, spelar mest arms i raids för ja gör mera dps.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja det är jag.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Självklart, alltid kul att sitta vent

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? På msn eller wow.

Tidigare guilder? institution on anguish (kommer inte ihåg hur de stavas) och genessis är dom mest "aktiva" guilderna jag har varit med i.

Varför lämnade du dina tidigare guilder?anguish disbanade och genessis leava ja pga att dom hade dåligt rykte,

Varför ansöker du till Prevail? Jag annsöker till guilden för jag har hört att ni är en mkt bra och aktiv guild som har tagit hela ulduar, känner ochså några i guilden.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag Tror ja kan tillföra possitiv lag annda vid raids, aktivt spelande M.m


Vad förväntar du dig av Prevail? Om jag kommer med vill ja ju självklart raida me er, lära känna er bättre och ha kul.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear

Känner du någon i guildet? Jag känner mest spurre (irl mate)

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Jag spelar så mkt ja kan, men nu på sommaren badar man ju och så men spelar en hel del kanske 8-10 timmar per dag

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. total:
106 time played i 80:22 dagar 13 timmar
Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? ganska bra i tbc spelade mkt kara och zul'aman

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Hoppas applyn går igenom, vill gärna raida i erat guild, Mvh Olle
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Sulenpack apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sulenpack apply   Sulenpack apply Icon_minitimetor jul 02, 2009 11:29 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Sulenpack

där är din armory, vänta på svar från Cynthia/annan officer

utöver det; pretbc? hur långt kom du? och i tbc säger du kz och zul... tk bt hyjal? samt din wotlk exp; templaten är gammal så det står inte med.
Till överst på sidan Gå ner
re - sul
Gäst




Sulenpack apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sulenpack apply   Sulenpack apply Icon_minitimefre jul 03, 2009 12:55 am

I wotlk har ja kört alla raids utom alla bossar i ulduar, ja har gjort 4 bossar i ulduar hc flame, razorscale kologarn och xt-002. jag lär mig tacs snabbt och tycker alltid det är kul med nya bossar Smile
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Sulenpack apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sulenpack apply   Sulenpack apply Icon_minitimesön jul 05, 2009 6:52 pm

vi avaktar med en extra warrior
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sulenpack apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sulenpack apply   Sulenpack apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Sulenpack apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» apply
» Apply
» Shaman apply
» Apply
» apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: