Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
mórthag
Gäst




apply Empty
InläggRubrik: apply   apply Icon_minitimelör jan 31, 2009 4:43 pm

name : mórthag
Class : Death knight / tank
Age : 15 år men jag är mogen för min ålder och jag lovar att detta inte kommer vara ett problem.
Proffesions : mining och BS, jag levlar BS så jag e low skilled där just nu.
Specc : Frost / blood vad jag kan säga så e det den bästa tank speccen man kan ha så därför har jag den.
jag vill hälst inte respecca men jag kan göra det om det bara gäller någon enstaka gång som jag måste vara dps.
ja jag har mic och ventrilo mix och en anna 3.0.1 som inte finns i mixen.
Contact information : icecold-14@hotmail.com eller så kan ni ringa min mobil på 0768435551
previus guild : jag kommer tyvärr inte ihåg Guild namnet för jag var på en annan serever nu har jag bara lirat pugs har inte haft tid till att söka till någon server Pgr irl grejer som jag varit tvungen att prioretera.

jag leavade den förra guilden för jag transferra min character till denna servern istället.
1 för ni raidar 25 man instances /2 jag har irl m8s där vet 1 som är med där iaf (kandeo) /3 för ni inte är dåligt gearade och inte är noobs.
som raider kan jag ge er bra tanking och allt tanking innebär.
som person vet jag inte riktigt vad jag kan " erbjuda" er men jag kan ge er en massa dåliga skämt clown men för att vara seriös så kan ni ju säga vad som hälst till mig så kan jag försöka fixa det.

vad jag förväntar mig att jag får komma med och raida så snart som möjligt
att jag får forsätta med tanking å inte behöva respecca till dps för min "passion" är att tanka. kolla så jag inte har på mig crap dps gearet bara då får ni W a mig så kan ni komma å inspecta elr så kan ni bara be mig skicka ny länk.
vad jag vet känner jag bara 1 person i den och det är kandeo.
hur mkt jag spellar.. massor kan inte säga en exact tid men minst 5-6 timmar om dagen och på fredag lördag kan jag lira hur länge som hälst i princip.
pre Tbc hade jag andra chars som nu e scammade men då hade jag gått alla instancer förutom sun och Bt på grund av att jag slutade spella ett tag då hade inte pengar elr fritid då. nu har jag hur mkt fritid som hälst förutom skola och 1 dag i veckan som jag har mini träning.
jag är grym på att tanka och om ni inte reqruitar mig till guilden så gör ni ett stort misstag Smile GL HF and have a good day.
Mvh Mórthag
Till överst på sidan Gå ner
mórthag
Gäst




apply Empty
InläggRubrik: skrev några fel   apply Icon_minitimelör jan 31, 2009 4:48 pm

på ett ställe skrev jag att jag inte haft tid till att söka en ny server -_- jag menade ***Guild***
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

apply Empty
InläggRubrik: Sv: apply   apply Icon_minitimelör jan 31, 2009 5:05 pm

Till överst på sidan Gå ner
Privus
Officers
Officers
Privus


Man Antal inlägg : 68
Age : 35
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-09-26

apply Empty
InläggRubrik: Sv: apply   apply Icon_minitimetor feb 05, 2009 12:40 am

Tar inte in fler tanks eller DKs för tillfället

Denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





apply Empty
InläggRubrik: Sv: apply   apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply
» apply
» Apply
» Prevail apply
» Apply druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: