Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shaman apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Outto
Gäst




Shaman apply Empty
InläggRubrik: Shaman apply   Shaman apply Icon_minitimetis mar 31, 2009 7:46 pm

Personlig Information

Namn: Markus
Ålder: 19

Ingame Information

Proffesions: Alchemist och Jewelcrafting.
Class: Shaman
Specc: Lirar 0/12/59.

A: En stor del till att jag valde den speccen var först och främst för att jag lirat som mage dpser i ungefär 4år. Sen så drog jag upp en annan mage vars är horde men bytte sedan tillbaka till ally sidan och bestämde mig då för att gå healing eftersom jag tyckte healing var min grej och jag gjode ett bra jobb som healer.

Är du villig att specca om? Ja/nej?: Jag skulle kunna tänka mig att specca om ja. Shamaner är inte grymma på endast en enstaka sak =).

Ventrilo: Har du ventrilo/mick? Kommer du använda den om du blir tilltalad?
A: För tillfället så är min gamla mick sönder, råkade kliva sönder den då jag var full :p. Men jag ska köpa en ny snarast. Har även ventrilo mix installerat.

Kontakt information, vart kan vi nå dig?
A: Ni kan nå mig ingame på namnet Outto eller via min hotmail vars är: Zmooass_10@hotmail.com

Tidigare guilder: Spelat i Lights out / relax / Daemonicus och så nu Six days (nämner endast de seriösa jag varit med i).

Varför lämnade du dina tidigare guilder?
A: Lights out och relax disbandade..Daemonicus lämnade jag för att jag drog upp en horde istället och kände mig inte riktigt som en i guilden. Six days är jag i just nu. Anledningen till varför jag skulle lämna isåfall är för att jag vill spela med min irl polare Debban. Samt att jag vill spela med lite äldre folk.

Varför ansöker du till Prevail?
A: Som jag tidigare sa, att få spela med irl polaren Debban, Och ta progress på fullt allvar. Antingen ska man satsa allt heller inget. Ni verkar satsa allt, vilket jag också vill göra.

Vad kan du tillföra Prevail som person?
A: En glad kille, mycket aktiv och vänlig. Lite mer tillbaka dragen kanske, och blir inte arg över småsaker som en hel del andra personer kan bli. Försöker hålla humöret uppe i alla situationer.

Vad förväntar du dig av Prevail?
A: En guild med skillat folk (är nog inget snack om saken men iallafal =) ). Kanske inte att folk ska skälla ut andra totalt om man skulle råka göra ett misstag nån enstaka gång. Ha en bra ledning i guilden och behandla alla rättvist. Samt att alla satsar fullt på raids och att folk verkligen vill vara med och progressa frammåt.

Armory länk:

Min alts armory (var main för 1månad sedan)

Känner du någon i guilden?
A: Debban irl. Sen finns det väl säkert fler man kanske inte sett ännu =)

Speltid?
A: 75 dagar
Annat: Runt 300 på alla mina chars samanlagt.

Tidigare erfarenheter?

Pretbc: Zg/mc/aq20 o aq40/naxx till patchwerk/ bwl

Tbc: kara/mag/gruul/tk/mh/Bt (upp till concuil)

Wotlk: Allt rensat, inklusive sarth 3 drakar. Inte klarat of the nightfall ännu dock.

Övrigt?
A: Jo ha detta i baktanke att jag bytte main för ungefär 1månad sedan, så jag kanske inte har fullt så bra gear som vad man egentligen kanske borde ha. Så om gearet är något problem så är det därför. Dock ska det inte vara några problem att geara upp.


Mvh Outto
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Shaman apply Empty
InläggRubrik: Sv: Shaman apply   Shaman apply Icon_minitimeons apr 01, 2009 8:40 am

Till överst på sidan Gå ner
Outto
Gäst




Shaman apply Empty
InläggRubrik: Reply   Shaman apply Icon_minitimetor apr 02, 2009 1:04 pm

Är dock elemental nu, bytte ut mina tier 7,5 delar emot elemental setet. Så kommer satsa på att raida som elemental.
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 37
Registration date : 08-12-03

Shaman apply Empty
InläggRubrik: Sv: Shaman apply   Shaman apply Icon_minitimesön apr 12, 2009 3:33 pm

Accepted.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shaman apply Empty
InläggRubrik: Sv: Shaman apply   Shaman apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shaman apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» DPS shaman 80
» Resto Shaman
» Shaman Ele/enha
» Elemental Shaman
» Resto shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: