Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Restoration/Balance Druid (Dual Spec)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Dreidor
Gäst




Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Empty
InläggRubrik: Restoration/Balance Druid (Dual Spec)   Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Icon_minitimesön apr 26, 2009 12:53 pm

Namn:
Henrik (Dreidor)

Klass:
Night-Elf Druid

Ålder:
18

Proffesion:
Alchemy 450, Herbalism 450

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen-
Restoration/Balance (Dual Spec), Har ävenTank-Gear ~44k Hp Buffad som Tank

Är du villig att specca om? Ja eller Nej?
JA..

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?
Ja, jag har alla versioner av ventrilo och teamspeak, sitter inne på vent som standard sålänge det finns diciplin och folk inte spammar vent med skitsnack.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?
Ingame Dreidor, Aailye(min 80 Priest)

Tidigare guilder?
Institution of Anguish, Smultronblomma(TBC), Blood Brigade(TBC)

Varför lämnade du dina tidigare guilder?
Lämnade ganska nyss Institution on Anguish pga oerhört dålig ledning i raids, jag får oftast ta över och börja raid-leada, fick dessutom en demote för att jag saknar reputation med en faktion, toppar ändå healing i alla raids, känns patetiskt. Orkade inte med en pms-brud som officer^^

Varför ansöker du till Prevail?
Ni verkar diciplinerade och njuter förhoppingvis av att raida och vet hur man får ihop en vettig 25-manna grupp, behöver en guild med bra organisation och styrning.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?
Som spelare är jag en av de bästa jag själv vet, känns som om jag är den enda som ens gör någon nytta i mina tidigare guilder, Använder väl bara rätt addons som tillför mycket...
Som person är jag jäkligt rolig. Kan Engelska, Polska och Svenska ungefär lika bra Razz, säg bara till så kan jag översätta lite till polska under social-talk i Vent Razz

Vad förväntar du dig av Prevail?
Vettig ledning och duktiga spelare som är pålästa och vet vad de ska göra så man slipper se folk springa som kycklingar under bossfighter.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.
Säg bara till om ni vill se mitt fulla resto-gear använder olika vid olika tillfällen, t.ex på ignis, använder då maxad spellpower för snabba burst heals

Känner du någon i guildet?
Genomförde en Naxxramas 25 den 25/4 med Trísh som raid leader, toppade total healing och blev lite besviken angående sista looten som jag blev ignorerad på... hursomhelst har jag visat hur jag healar.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
Per vecka vågar jag inte uttala mig om, Snittar ungefär 6-7 timmar om dagen. Nu dyker också studenten upp strax så kan nog vara med på Max 3 raids i veckan...

/played? Hur länge har du spelat din karaktär.
80d 13h

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?
Raidat allt i TBC utom Sunwell
Pre-TBC, har jag bara genomfört 70 och 80 runs för achievment

Övrig information: Är det något du skulle vilja lägga till?
Nej, om ni inte undrar något... feel free to ask
Till överst på sidan Gå ner
Dreidor
Gäst




Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Empty
InläggRubrik: Sv: Restoration/Balance Druid (Dual Spec)   Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Icon_minitimesön apr 26, 2009 1:18 pm

Edit, Kan Raida 4 Dagar i Veckan och gärna en dag extra om det krävs
Till överst på sidan Gå ner
Gryn

Gryn


Man Antal inlägg : 50
Age : 43
Ort : Örebro
Registration date : 08-12-26

Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Empty
InläggRubrik: Sv: Restoration/Balance Druid (Dual Spec)   Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Icon_minitimesön apr 26, 2009 1:37 pm

Bra apply tycker jag.
Skulle väl vara bra med en resto druid till.
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 37
Registration date : 08-12-03

Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Empty
InläggRubrik: Sv: Restoration/Balance Druid (Dual Spec)   Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Icon_minitimemån apr 27, 2009 11:08 am

Hej, /w mig ingame så kan vi prata om de.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Empty
InläggRubrik: Sv: Restoration/Balance Druid (Dual Spec)   Restoration/Balance Druid (Dual Spec) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Restoration/Balance Druid (Dual Spec)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Druid Eppel 18 år
» Apply druid
» 80 Resto Druid.
» Moonkin druid
» 80 resto druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: