Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Moonkin druid

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Mliinz :©

Mliinz :©


Man Antal inlägg : 8
Age : 32
Registration date : 09-05-26

Moonkin druid Empty
InläggRubrik: Moonkin druid   Moonkin druid Icon_minitimetis maj 26, 2009 11:19 pm

Namn:Adam Nilsson

Klass:Druid

Ålder:17

Proffesion:Enchanting och Tailoring

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen:, Jag är moonkin speccad för att det är druidens bästa dps specc. Jag behövs ofta till 25 manna raids för mina buffs till raidet, Och så är moonkin dps awesome, Jag tänkte på att vara feral men ångrade mig, Det behövs grymt gear för att ligga på hög dps som feral.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja, Har resto som dual specc så ifall jag behövs till raids och sånt så är det helt okej.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?Ja, jag har alla ventrilo versioner ifall det skulle behövas för backup vents och sådant Smile

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? På min MSN som jag ger ut privat till officers i prevail.

Tidigare guilder?Inga på denna server, Migratade hit.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? -

Varför ansöker du till Prevail?, Jag har hört från IRL vänner som spelar på shattered hand att prevail är ett grymt proggressande guild som har clearat Ulduar HC. Jag har spelat med någon / några av prevail medlemmarna i naxxramas och sådant och de var awesome.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?Jag kan tillföra prevail grym DPS, Och boosten som ni får av min Moonkin aura + Earth & moon som ökar skadan på bossen, till alla spellcasters. Och ett glatt humör i raids + Inga wipes Smile

Vad förväntar du dig av Prevail? Jag förväntar mig riktigt bra och snälla spelare som jag har hört av många andra att ni är, Och riktigt bra progress på hardmodes i ulduar som ni förmodligen kommer starta med snart Smile.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Mliinz
Känner du någon i guildet? Tyvärr inte, Awesome att lära känna er tbh.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
Är online varje dag och kollar om vi har några raids och sånt.
/played? Hur länge har du spelat din karaktär.
/ Played = 29 days.
Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?
Jag hade clearat allting upp till Naxxramas som jag då tog 3 bossar i, I PRE TBC.
I TBC Clearade jag upp allting till 4/9 Bossar i BT
I Wotlk , Sarth = Down, EoE = Down, Naxx = Down, Ulduar = 10/13 döda.


Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nja, Fråga på om ni har frågor bara Smile.
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: Moonkin druid   Moonkin druid Icon_minitimeons maj 27, 2009 10:43 am

Tjena du har bra gear gear men samtidigt finns det några frågetecken.

1. Du har typ den bästa vapnet i från naxx 25 varför inte den bästa enchanten?
2. pvp bälte?
Till överst på sidan Gå ner
Mliinz :©

Mliinz :©


Man Antal inlägg : 8
Age : 32
Registration date : 09-05-26

Moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: Moonkin druid   Moonkin druid Icon_minitimeons maj 27, 2009 4:12 pm

Jo, Helt sant men saken är att jag behöver bältet för Hit rating, Det gör mig hit capped och vapnet har jag inte haft tillräckligt med pengar till att enchanta det med 63 SP. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Leoriz




Man Antal inlägg : 13
Age : 33
Registration date : 09-02-05

Moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: Moonkin druid   Moonkin druid Icon_minitimeons maj 27, 2009 8:32 pm

Är verkligen Spark of Hope bättre än sundial of the exiled? Verkar vara en healing trinket... Och varför inte crit rating+crit dmg meta socket?
Till överst på sidan Gå ner
Mliinz :©

Mliinz :©


Man Antal inlägg : 8
Age : 32
Registration date : 09-05-26

Moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: Moonkin druid   Moonkin druid Icon_minitimetor maj 28, 2009 4:07 pm

Jo det är den leoriz, men jag har ett annat trinket nu, det kanske gör mig lite Overhitcappad men jag byter ut mitt pvp bälte mot det där som man köper med EoC och sätter mig exakt på hit cappen Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: Moonkin druid   Moonkin druid Icon_minitimetor maj 28, 2009 10:49 pm

Tyvärr så hjälper det inte att byta namn och ljuga i applyen, kan inte ta dig in dig .
GL anyway

Declined

//Vichi
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: Moonkin druid   Moonkin druid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Moonkin druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» travle moonkin druid
» Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!
» Moonkin
» Silverbar - Moonkin Apply :)
» Druid Eppel 18 år

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: