Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 Resto Druid.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Lastword
Gäst




80 Resto Druid. Empty
InläggRubrik: 80 Resto Druid.   80 Resto Druid. Icon_minitimeons apr 29, 2009 4:39 pm

Namn:Lastword och IRL, Eric

Klass:Druid

Ålder:17

Proffesion:Tailoring

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen. Resto, För att jag just nu är healer, Det är en roligaste speccen för mig just nu.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej?, Klart jag är, Har gearet för Feral och nästan Moonkin.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?Jag har den alltid på och jag har alla slags versioner i Vent och även TS, om vi skulle vara tvugna att byta.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig?, MSN = Giggz@live.se

Tidigare guilder? KiLlEr BaBoOn TrOoPs, Instutition of anguish, Ascendence.

Varför lämnade du dina tidigare guilder?, IoA = Inte den tillräckliga progressen som jag söker efter, Ascendence är detsamma tror jag.

Varför ansöker du till Prevail? Jag söker efter ett bra guild med experience i alla raids, Som hardcore raidar, Och som är trevliga samt hjälpsamma. Och för att ha det kul med de andra personerna. Smile

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag kan tillverka bra healing i raids och även respecca som tank ifall jag behövs, Mitt tanking gear är inte det bästa och behöver utvecklas. Jag är alltid utanför raid instancen 5min innan, Redo med flasks, pots och well fed mat.


Vad förväntar du dig av Prevail?, Bra progress med najs spelare. Hardcore raids och för att utvecklas.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.

Känner du någon i guildet?, Chas

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Är online ungefär varje dag.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 41Days.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?, Yes jag har spelat WoW ända sen 2005, Jag spelade på realmen Vashj förut på en troll rogue som nu heter Tinsaiki, Jag raidade allting upp till AQ40, Jag raidade allt förutom SWP på min priest som heter Weina på servern Vashj, Så har har nog ganska stora erfarenheter i TBC och PRE. Wink

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nop
Till överst på sidan Gå ner
Lastword
Gäst




80 Resto Druid. Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Resto Druid.   80 Resto Druid. Icon_minitimeons apr 29, 2009 6:08 pm

Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 37
Registration date : 08-12-03

80 Resto Druid. Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Resto Druid.   80 Resto Druid. Icon_minitimeons apr 29, 2009 6:27 pm

Vi avvaktar med mer healers atm.
Denied.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 Resto Druid. Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Resto Druid.   80 Resto Druid. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
80 Resto Druid.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» 80 resto druid
» Airi - Resto Druid!
» Resto Druid Apply
» Druid Resto Ginrai

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: