Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Swipter - Gnome Rogue

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
swipter




Man Antal inlägg : 1
Age : 32
Registration date : 09-09-03

Swipter - Gnome Rogue Empty
InläggRubrik: Swipter - Gnome Rogue   Swipter - Gnome Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 5:38 pm

hejhej!

Har nu valt att slänga in en apply här efter att varit guildless för några veckor, så wish me good luck!

Char info:

Namn: Swipter
Ras/Klass: Gnome Rogue
/played 80: 13dagar.
Prof.: Inscription för shouldern enchanten och funderar på att dra upp JC för gems.
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Swipter

IRL info:

Namn: Alexander Tennström
Ålder: 17 (född 1992)
Bor: Kiruna

Går för tillfället andra året på EC-Programmet. Annars så gör jag inte så mycket mer än wow och lite träning då och då.

Exp:

Vanilla: None, började spela i slutet.
TBC: Allt upp till Supremus i BT.
Wotlk: Alla 10/25manna innan Ulduar. 13/14 Ulduar 10, 12/14 Ulduar 25, har bara kört XT HM 10manna men har läst, samt kollat video's för att förbereda mig för det.

Comp/Connection info:

Drygt 1år gammal gaming burk, 4gbit RAM, 2.7GHz Quad Core, nVidia GeForce 9800+.
Sitter på 24mbit Telia ADSL, får aldrig dc eller dylikt, väldigt stabilt satt säga.

Account:

Är självklart original ägaren av kontot, enda ägaren dvs.

Playtime:

Blir en hel del som sagt, under skol veckor så kommer jag väl online runt 15-17.00 och är oftast online tilll 00-02.00. Helger blir det betydligt mer, från 12.00 till så länge som det behövs / har något att göra.

Attendence:

Kommer inte bli några problem, eftersom jag älskar att raida så kommer jag dyka upp på varje raid förbered med flask, pots, food osv. Kan hända att jag missar någon raid då det kan dyka upp vissa saker.

Övrigt:

För övrigt så är jag en dedikerad spelare som lägger ner tid på gear, enchants osv. Förutom att raida så är det helt okej att bara umgås, snacka skit på ventrilo/teamspeak, levla alt, whatever.

Förväntningar:

Mina förväntningar i Prevail är att officers ska sätta krav på sina members att vara 100% fokuserade under raids, komma väl förberedda med flask , food osv. Och självklart att folk beter sig moget och är trevliga.


Får tacka för mig och hoppas på det bästa! ciao!


Senast ändrad av swipter den tor sep 03, 2009 8:39 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : glömde armory länk)
Till överst på sidan Gå ner
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

Swipter - Gnome Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Swipter - Gnome Rogue   Swipter - Gnome Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 6:10 pm

fin apply, tummen upp helt klart!

Mitsu
Till överst på sidan Gå ner
Sidog
Officers
Officers
Sidog


Man Antal inlägg : 43
Age : 33
Registration date : 09-03-17

Swipter - Gnome Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Swipter - Gnome Rogue   Swipter - Gnome Rogue Icon_minitimefre sep 04, 2009 1:58 pm

Accepted

Kontakta en officer ingame för invite.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Swipter - Gnome Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Swipter - Gnome Rogue   Swipter - Gnome Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Swipter - Gnome Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Rogue
» lvl 80 Rogue
» 80 rogue
» 80 rogue Ne
» Combat rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: