Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Combat rogue

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Chipmunk
Gäst




Combat rogue Empty
InläggRubrik: Combat rogue   Combat rogue Icon_minitimelör jul 25, 2009 2:35 am

Karaktär Info:

Namn: Chipmunkz
Klass: Rogue
Ras: Dwarf
Talants: Combat(15/51/05), Assassination PvP(41/05/25)
Armory:

Sorry jag har ingen bild på min Raiding UI:S Har ny dator och har inte hunnit med så mycket!:S

Jag har valt att spela combat för det är det bästa raidingspeccen enligt mig. Jag har även 2 [Sinister Revenge] och pengar till att specca, gemma och enchanta om gearet så att man kan köra Assassination i Pve! Jag har även en bra hord! Lvl 80 Paladin. Så även om jag inte har gjort allt i ulduar med min rogue så har jag det med min paladin! Så var inte rädd jag har Ulduar erfarenheter!Very Happy

Professions: Jag har Jewelcrafting och Blacksmithing! Båda har jag 450i skills i. Jag har valt dom för att man får extra Socket platser och i JC får man bättre gems! ( Ego Professions!Very Happy ). Om guildet needar någon anna professions så är det inga problem jag kan byta Proffessions om det verkligen behövs! Jag tycket att JC och BS är inte bara väldigt bra för sig själv jag tycker att både JC och BS är bra för annat folk i guilden också! T.ex. gems många utanför guilden har ganska höga avgifter m.m!


Personlig Info: Jag heter Jonatan och jag är 19 år. Jag bor just nu hos min mamma och hennes sambo i Vetlanda i Småland. Jag tycker att jag är en social och rolig kille men när det gäller raida så är jag 110% focuserad på vad jag ska göra! Har gått ut gymmnasiet i år och söker jobb. Jag sitter oftast vid datorn när jag är hemma. Och jag har möjlighet att raida alla dagar mellan 17.00-00.00. Så jag ska försöka att vara med på 100% av alla era raids om jag får invite och om inget står ivägen som min familj. Jag har alltid varit och kommer att vara första ägarn av detta acc! Jag har en dator som har 4gb ram, vista ultimate 64bit, 23" Samsung SyncMaster 2333sw skärm, AMD Phenom X3 8650 Triple-Core, 1,25 Tb Hdd, EVGA GeForce GTS 250 512MB och ett 15 Mbit/s stabilt internet. Jag har Mic och ventrilo!Very Happy

Pve Erfarenheter:

Pre Tbc:
Onyxia

Tbc:
Kara
Maggy
Gruul
SSC
TK
MH
BT
3 bossar i SWP

WotLK:
Naxx 10/25
Os 10/25
VoA 10/25
EoE 10/25
Ulduar Saknar General Vezax och Yogg-Saron i 10man/ Saknar Yogg-Saron i 25man
( Men har erfarenhet av hela Ulduar 10/25 har gjort det med min paladin!)

( Sorry att jag inte använde mallen men jag vill va mig själv och skriva på fri hand! )


Det var allt för mig! Tack på Förhand!

Mvh Jonatan
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Combat rogue   Combat rogue Icon_minitimelör jul 25, 2009 8:27 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Chipmunkz

där har du din armory, vänta på svar från en officer Smile
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Combat rogue   Combat rogue Icon_minitimelör jul 25, 2009 1:45 pm

tyvärr vi är inte intresserad av en rogue som har sökt till varje guild på servern typ.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Combat rogue   Combat rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Combat rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Combat Rogue
» Dietrich combat rogue
» urreman - Combat Rogue
» Rodaa-rogue combat specc.
» Combat Rouge

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: