Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 urreman - Combat Rogue

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
urreman
Gäst




urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitimesön aug 23, 2009 8:57 pm

Character info
Personal info
Experience in wow ( vanilla,tbc,wotlk)
Computer/connection
Orginal account owner?
Playtime (how often can you play)?
Attendence

Hej på er,
Eftersom det e en svensk guild skriver jag application på svenska.

Jag har en Combat-Rogue som har hyfsad gear. Det jag behöver förbättra är ringarna och ena trinketen. Innan 3.1 speccade jag Assasination. Jag har leatherworking och jewelcrafting (450/450) som professions. Min dk-alt är gatherer (drurre).

Jag heter Nino Uremovic, 35år, och antagligen alldeles för gammal för o lira WoW (enligt min fru iaf). Jag jobbar på SAAB som ingenjör (inte bilarna).

Köpte spelet precis innan wotlk kom ut så jag har i princip ingen tbc-exp. Har clearat allt utom general vesax och yogg saron på ulduar-10. ulduar-25 har jag bara klarat Leviathan, XP och Razorscale.

Jag har utmärkt uppkoppling från Bredbandsbolaget (minns inte hur snabb, men snabb) och jag har spelat på mitt account från scratch.

Jag kan spela 2-3 raider i veckan, så länge tiderna är väl definierade (så jag kan förvarna frugan). Är ofta inne och smålirar, eller puggar nån raid.

Är nu med i Delusions of Grandeur som också är en svensk guild men folk där är alldeles för oseriösa så det e rätt sällan vi får till en raid, vilket är anledningen till att jag vill söka mot en seriösare raid.

Kontakta mig ingame för en tryout ifall ni vill, vi kan tex lira en hc så ni får en uppskattning på min AP.

Peace out - urreman
Till överst på sidan Gå ner
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitimemån aug 24, 2009 9:11 am

Hej!

Kanske lite låg raid-erfarenhet i ulduar25, men som det ser ut nu är inte det ett stort problem tror jag, dock har inte jag en talan om det.

Önskar att du kunde lägga lite mer kött i din ansökan, t. ex. vilka exakta dagar kan du raida i veckan? Vilka tider?

Det var väl det jag tänkte på spontant att jag ville ha svar på. I övrigt, helt OK ansökan.

Du får invänta officer - Lycka till!

Mitsu
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitimemån aug 24, 2009 9:27 am

du kunde slängt upp hans armory med mitsu Razz

här kommer den iaf;


http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Urreman
Till överst på sidan Gå ner
urreman
Gäst




urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitimemån aug 24, 2009 1:13 pm

Angående raidtider så kan jag raida vilka dagar som helst i veckan, efter kl 16 på vardagar. Dock behöver jag veta minst en dag i förväg att det blir raid så att jag kan förbereda frugan på det.

/urreman
Till överst på sidan Gå ner
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitimemån aug 24, 2009 4:17 pm

deamon, tänkte faktiskt göra det! Men fan det e ju ditt jobb! Vill ju inte göra dig arbetslös Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sidog
Officers
Officers
Sidog


Man Antal inlägg : 43
Age : 33
Registration date : 09-03-17

urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitimemån aug 31, 2009 7:21 pm

ursäkta att det tagit tid för ett definitivt svar.

Helt ok apply, dock är din experience lite väl låg för oss just nu.

Declined. Lycka till med att hitta en guild!
Till överst på sidan Gå ner
urreman
Gäst




urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitimetis sep 01, 2009 2:22 am

Ok, tack för att ni tog er tid iaf.

/urreman
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





urreman - Combat Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: urreman - Combat Rogue   urreman - Combat Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
urreman - Combat Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Combat Rogue
» Combat rogue
» Dietrich combat rogue
» Rodaa-rogue combat specc.
» Combat Rouge

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: