Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 rogue Ne

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Manorath
Gäst




80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetis dec 23, 2008 4:26 pm

Tja, jag är en 20årig student som söker en lite mer aktiv guild med min ne rogue. Har spelat med den tidigare i orginalet där jag raidade upp till bwl innan jag lessnade. Under tbc så spelade jag först min rogue ett tag sen gick jag över till en holypaladin och sist en tankadin som jag var guildleader med över en liten guild som hette blending där vi raidade upp till tk.
Som ni ser så har jag spelat wow väldigt länge men jag har haft många långa uppehåll också, men nu är jag tillbaks och är sugen på att göra de roligaste i wow, vilket är att raida.

Mina proffesions är enchanting(40x) och leatherworking 450, har enchantingen mest för 32ap enchants och farma guld, vilket går rätt bra.


Jag siktar på 205 hitrating då de är cappen för poisons med Imp FF eller Misery och Heroic Presence.
6/21/44 hat specc, vilket jag tycker är riktigt bra raidspecc då de är den bästa dps speccen i raids just nu.

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Jo jag har båda och är van att använda ventrilo.

contact information: Where can we reach you? ingame eller msn, ni kan få adressen om jag får joina.

Previous Guilds? Har inte haft några fancy guilds i denna expantion då vi tänkte göra en kompisguild men de blev inget av den då hälften drog till thailand i 3månader. Den jag är i nu verkar vara väldigt oseriös och de misslyckas gång på gång att dra igång raids så även om jag har fått ingame vänner där så har jag pratat med dem och sagt att jag inte orkar vara med i den. Så de är inge badfeelings över att jag söker en ny guild om ni undrar.

Why are you applying to Prevail? Ni verkar vara en bra guild med fina raidtider som passar mig utmärkt. Sen så hoppas jag på att ni också är väldigt sociala och trevliga då de är de som räknas i slutändan.

What can you provide to Prevail as a raider and person? En fokuserad rogue som lyssnar och presterar under raids.

What do you except about prevail? Trevlig guild med progress och


Do you know anyone in the guild? Nej de tror jag inte men vi får väll se.

Game time? How much do you play each week? För mycket, försöker hålla nere på det så jag inte lessnar för fort. Men minst tre raids i veckan kan jag lätt hålla kanske blir lite mindre nu under jule tiden men sen är jag igång!
Till överst på sidan Gå ner
manorath
Gäst




80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetis dec 23, 2008 4:28 pm



Där är länken vet inte om de försvann
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetis dec 23, 2008 11:32 pm

ett tips är ju att kolla hur andra har gjort på sina appys även om du har mallen i det hela så sitter man o letar lite i texten för att ha det klart o tydligt.

btw;

Citat :
What do you except about prevail? Trevlig guild med progress och

men iaf här är din armory länk;


http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Manorath
Till överst på sidan Gå ner
manorath
Gäst




80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimeons dec 24, 2008 12:21 am

Haha, hade väll tänkt att skriva nånting i form av sammanhållning Smile

Skippade mallen då jag tycker att texten brukar bli så sjukt torr men om ni vill så kan jag styra upp en mer strukturerad text.
Till överst på sidan Gå ner
dahlie

dahlie


Man Antal inlägg : 45
Age : 32
Ort : Hörby
Registration date : 08-12-06

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimeons dec 24, 2008 12:26 am

Manorath skrev:
Jag siktar på 205 hitrating då de är cappen för poisons med Imp FF eller Misery och Heroic Presence.
6/21/44 hat specc, vilket jag tycker är riktigt bra raidspecc då de är den bästa dps speccen i raids just nu.

Inte nödvändigtvis den bästa speccen om man kan spela.. Kan också tillägga att ingen av roguesen i Prevail kör med den så du kommer inte att kunna nyttja combo Buggen som du säkert är medveten om.. Jag personligen tycker det äe en jävla no-skil specc Razz

Riktigt fin ansökan annars

GL
Till överst på sidan Gå ner
Oserialer

Oserialer


Man Antal inlägg : 28
Age : 36
Registration date : 08-12-02

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimeons dec 24, 2008 1:29 pm

Sjukt nice o se att du iaf har spelat lite heroics för att få så bra gear som möjligt pre-raid. Socketat o enchantat über alles.
Tummen upp från mig Smile

3st Hat-rogues=WIN!!! Up yours Dalhie Razz
Till överst på sidan Gå ner
dahlie

dahlie


Man Antal inlägg : 45
Age : 32
Ort : Hörby
Registration date : 08-12-06

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimeons dec 24, 2008 2:16 pm

Oserialer skrev:
3st Hat-rogues=WIN!!! Up yours Dalhie Razz

Ska se hur jä'vla kul det är när dem fixar det + eventuell nerf! HA! Wink
Till överst på sidan Gå ner
Manorath
Gäst




80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimeons dec 24, 2008 3:32 pm

Varför inte njuta av Hat tills den nerfas, de är väll inget fel. Sen så har jag spelat muti och combat tillräckligt så Hat känns nytt och kul.
Till överst på sidan Gå ner
Oserialer

Oserialer


Man Antal inlägg : 28
Age : 36
Registration date : 08-12-02

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimeons dec 24, 2008 7:33 pm

Manorath skrev:
Varför inte njuta av Hat tills den nerfas, de är väll inget fel. Sen så har jag spelat muti och combat tillräckligt så Hat känns nytt och kul.

Ägd igen Dahlie! Ae sry skojar bara.. men det kan ju va kul att ligga 5k dps före alla andra på vissa bossar.. och dessutom genom att trycka på en knapp o kolla på tv ^^
Till överst på sidan Gå ner
Manorath
Gäst




80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetor dec 25, 2008 2:48 am

Nu har jag nya pants som man fick på självaste julafton ^^
Till överst på sidan Gå ner
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetor dec 25, 2008 3:30 am

svar på applys kan dröja några dagar extra då vi alla är upptagna med att äta julskinka och dricka op.

Ha tålamod

Mvh

stroker
Officer of prevail



santa
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
dahlie

dahlie


Man Antal inlägg : 45
Age : 32
Ort : Hörby
Registration date : 08-12-06

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetor dec 25, 2008 8:44 am

Oserialer skrev:
Manorath skrev:
Varför inte njuta av Hat tills den nerfas, de är väll inget fel. Sen så har jag spelat muti och combat tillräckligt så Hat känns nytt och kul.

Ägd igen Dahlie! Ae sry skojar bara.. men det kan ju va kul att ligga 5k dps före alla andra på vissa bossar.. och dessutom genom att trycka på en knapp o kolla på tv ^^

Det va det jag ville komma fram till jävla sopmeskii! Ifall han körde HaT specc för att det är lätt/ "ligger så långt efter dem andra med annan specc"

Gött och höra att du kört både Mutilol och Combat iaf...

Och btw meskii gtfo! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetor jan 08, 2009 3:54 pm

Tjena måste säga att detta va en bra apply men vi har beslutat att avvakta med en ny rogue. Tack för att ha visat intresse.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
80 rogue Ne
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Rogue
» lvl 80 Rogue
» 80 rogue
» Shiara 80 Rogue
» Combat Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: