Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 rogue Ne

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Manorath
Gäst




80 rogue Ne Empty
InläggRubrik: 80 rogue Ne   80 rogue Ne Icon_minitimetis dec 23, 2008 4:26 pm

Tja, jag är en 20årig student som söker en lite mer aktiv guild med min ne rogue. Har spelat med den tidigare i orginalet där jag raidade upp till bwl innan jag lessnade. Under tbc så spelade jag först min rogue ett tag sen gick jag över till en holypaladin och sist en tankadin som jag var guildleader med över en liten guild som hette blending där vi raidade upp till tk.
Som ni ser så har jag spelat wow väldigt länge men jag har haft många långa uppehåll också, men nu är jag tillbaks och är sugen på att göra de roligaste i wow, vilket är att raida.

Mina proffesions är enchanting(40x) och leatherworking 450, har enchantingen mest för 32ap enchants och farma guld, vilket går rätt bra.


Jag siktar på 205 hitrating då de är cappen för poisons med Imp FF eller Misery och Heroic Presence.
6/21/44 hat specc, vilket jag tycker är riktigt bra raidspecc då de är den bästa dps speccen i raids just nu.

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Jo jag har båda och är van att använda ventrilo.

contact information: Where can we reach you? ingame eller msn, ni kan få adressen om jag får joina.

Previous Guilds? Har inte haft några fancy guilds i denna expantion då vi tänkte göra en kompisguild men de blev inget av den då hälften drog till thailand i 3månader. Den jag är i nu verkar vara väldigt oseriös och de misslyckas gång på gång att dra igång raids så även om jag har fått ingame vänner där så har jag pratat med dem och sagt att jag inte orkar vara med i den. Så de är inge badfeelings över att jag söker en ny guild om ni undrar.