Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Raidsugen rogue som hoppas på det bästa!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tissy1
Gäst




Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Empty
InläggRubrik: Raidsugen rogue som hoppas på det bästa!   Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Icon_minitimeons jul 29, 2009 6:27 pm

Tja! såg att ni sökte rogue i tradechatten å a, är intriserad av att börja raida seriöst och när jag såg att prevail sökte members såg jag chasen.

Tidigare raiderfarenheter har jag från hela pre tbc, är old school spelare. Dock la jag av under Tbh för blizzard faila enlight mig, men fick suget tillbaka i wotlk, å här har jag erfarenheter av allt förutom generalen/yogg. Dock kan jag taktiker på dessa bossar:)

Om karaktären då, ganska nystartad enligt mig, dinga 80 i maj vilket gör att jag inte kunnat maxa mitt gear än, har fullt ulduar 10 naxx 25 dock. håller minst 4-5 k dps, men med bättre gear kommer min dps ligga över erat krav Cool Nä, ska inte va hur självsäker som helst men kan min klass å har hjärna för att spela Smile

Hit: 16.60 % /spec inräknad
crit: 42.94%
4/5 t8
1/5 t7.5
resten random ulduar å naxx 25 som tidigare nämt Smile
för att göra det enklare:

vet att jag saknar vissa delar, som trinkets men har haft sjuk otur med drop angående det, å hoppas inte det kan vara avgörande saker med tanke på att det kommer snabbt antar jag.

internet 24mb tele2. krånglar aldrig.

Om mig själv då, lirar väldigt mycket spel, mest wow ofc. har fotboll som intressa då jag går idrottsgymnaise, sista året nu. fast har aldrig varit problem inför raider etc Smile hoppas på att få spela med er i framtiden så, cyya sålänge Smile // MvH Tissy
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Empty
InläggRubrik: Sv: Raidsugen rogue som hoppas på det bästa!   Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Icon_minitimemån aug 03, 2009 6:11 pm

dålig apply declined
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Empty
InläggRubrik: Sv: Raidsugen rogue som hoppas på det bästa!   Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Icon_minitimelör aug 08, 2009 2:42 pm

tyvärr vi har nyligen tagit in en rogue
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Empty
InläggRubrik: Sv: Raidsugen rogue som hoppas på det bästa!   Raidsugen rogue som hoppas på det bästa! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Raidsugen rogue som hoppas på det bästa!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Rogue
» lvl 80 Rogue
» 80 rogue
» 80 rogue Ne
» Combat rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: