Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Kortleken, Holy paladin

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Kortleken




Man Antal inlägg : 1
Age : 31
Registration date : 09-08-29

Kortleken, Holy paladin Empty
InläggRubrik: Kortleken, Holy paladin   Kortleken, Holy paladin Icon_minitimelör aug 29, 2009 1:17 pm

Irl info: Jag heter emil och är 17 år o bor i udevalla som ligger en bit ovanför göteborg. Just nu går jag industri och utbildar mig till att bli svetsare, på fritiden brukar jag spela data och vara med kompisar, det gamla vanliga =)

här kommer den viktiga infon om mig/min char

ras: human female

Klass: Paladin

Professions: 407 engi och 40 nånting i BS, detta ska självklart skillas upp, men har varken haft orken eller guldet för att göra det.

/played : 25 dagar totalt, 17 dagar på 80, detta har tidigare varit en alt, därav inte så mycke /played.. har även haft ett annat wowacc som man sålde under ett uppehåll. så har kanske 150-200 dagar played totalt över alla chars jag haft.

Spec: Holy divine sacrifice spec, kan vara otroligt bra vid vissa aoe fighter och har räddat många raids från whipes, builden är 51/17/3

tidigare guilder: på denna karaktären har jag varit med i filthy murlocs som nu har mergat med oh snap. men har även varit med norrlands gulld på min warrior.

Armory länk : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Kortleken Enchants vet jag inte e max, men kan förbättras om ni vill det.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Raid experience:

Vanilla:

Under mestadelen av vanillah så spenderade jag min tid på wow för att lära mig grunderna och mekaniken av wow, så blev inte så mycke raidande, onyxia, lite zg, inget särskilt somsagt.

The burning crusade: det var under tbc som jag hade ett uppehåll i ungefär 9 månader, men jag hann raida Karazhan, Gruul, Magtheridon och Zul aman.



Naxx10/25: Clearat

Obsidian sanctum10/25 clearat, även 25man med 2 drakar fast ej på denna karaktär

malygos10/25 Clearat

ulduar10 13/14, 3/9 hardmodes

Ulduar 25: 11/14 detta e nackdelen med denna charen, har inte så mycke 25manna xp, allla bossar jag har kört har inte körts på den här.

Toc10: 3 bossar, inte kört twins än men kan tacts.

Toc25: 2 bossarhar bara kunnat puga 25manna änsålänge pga 10manna-raid guild.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan även slänga in lite info om min dator

Processor: AMD phenom 9650 Quad-core processor

RAM-minne: 4gb ddr2

Grafikkort: ATI Radeon HD4650

Operativsystem: Windows vista home premium

lirar på en 37tums skärm och kör med 60 fps med good i grafikinställningar och massa addons i raids, duger alldeles ypperligt för mig.

----------------------------------------------------------------------------

Gaming info:

Vent: har alla slags vent så ska nog vara lugnt, även teamspeak. har en mic också ifall nu undrar haha =)

aktivitet: spelar praktiskt taget varenda dag några timmar, jag är tillgänglig alla dagar till ungefär 12, jag jobbar på torsdagar och fredagar, börjar ganska tidigt så då är jag tillgänglig till 23:00, helger kan jag praktiskt taget lira hela nätterna såvidare jag inte ska ut nånstans som ni kommer få veta i godan tid.

Print av UI: http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_082909_114841.jpg

Addons jag använder:Afflicted2
Bartender4
Deadlybossmods
Pitbull 4.0
Grid
sexymap
tiptac
Power aura classic
Ora2
Omnicc
Omen (när jag dpsar)
pallypower
parrot
Quartz
Recount
Spellalerter

Har säkert glömt några addons men detta e d jag använder, har kopierat mycket från caith ui som nog dom flesta känner till. detta ui:t passar mig perfekt och e perfekt för raidande.


-----------------------------------------------------------------------------------------------

lite val av flasks/buffmat

Flask: jag brukar lira med frostwyrm och även ibland på vissa fighter där survival är viktigt, Stoneblood.

Buffmat: min buffmat är spicy fried herring, 20 mp5 och 40 sta.


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Lite övrigt som jag vill tillägga. jag applyar till eran guild för att ni verkar som ett gäng riktigt roliga raidare! =), denna applyen kanske har fått mig framstå som torr o tråkig men det är jag inte, jag kan bidra med humor i raids och även utanför, gillar bara att göra applies på ett moget och seriöst sätt. och jag har kollat in andra applys och sett att ni verkar ganska stränga vad gäller bra applys och hoppas den här tillhör en av dom bättre=). iallafall, ska inte göra det till en wall of text, jag hoppas verkligen ni invitar mig och ni kommer inte o bli besvikna på mig, en hängiven och dedikerad spelare som kan sin klass.anyways det var det sista från mig, har säkrt glömt nåt men då är det bara att fråga ingame eller skriva här på forumet =)

Msn Koktaemilala@hotmail.com

Yours truly, Kortleken.....afro
Till överst på sidan Gå ner
Kay
Officers
Officers



Man Antal inlägg : 17
Age : 37
Registration date : 08-11-02

Kortleken, Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Kortleken, Holy paladin   Kortleken, Holy paladin Icon_minitimelör aug 29, 2009 2:37 pm

Torr & tråkig apply ... snarare bland det bästa som applyat på länge Wink

Du har skaffat vettigt gear genom pugs och så vitt jag vet skulle det inte skada men en till holy paladin.

Det som kanske är intressant att veta lite mer om din experience du sägs att ha i ulduar 25. Vad exakt är din experience (guild och char)?

Lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 37
Registration date : 08-12-03

Kortleken, Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Kortleken, Holy paladin   Kortleken, Holy paladin Icon_minitimelör aug 29, 2009 3:02 pm

Bra apply.
Accepted, /w officer för inv.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kortleken, Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Kortleken, Holy paladin   Kortleken, Holy paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Kortleken, Holy paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin I lvl 80
» holy paladin
» Antarias - Holy Paladin
» Mardur (Holy Paladin)
» Pheng Holy paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: