Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mizore - Feral Druid

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Mizore
Gäst




Mizore - Feral Druid Empty
InläggRubrik: Mizore - Feral Druid   Mizore - Feral Druid Icon_minitimesön jun 28, 2009 11:09 pm

Namn: Martin
Ingame: Mizore

Klass: Druid

Ålder: 18

Profession: Skinning och Leatherworking... Har tänkt att byta bort LW eftersom AP inte är det bästa alternativet till feral dps. Får ut mycket mer av JC.

Nuvarande specc: Feral dps (Main) Feral tank (Off). Kör just nu med [Survival Instincts], vilket inte är jätte nödvändigt när man dpsar, men i Genesis behövdes det tyvär hjälp med tankingen... Och speccen är maxad för singel-target dps.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja, men gearen är inte den bästa till speccsen! Men stannar helst som feral.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Ja, självklart! Använder micken när det behövs.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? In-game eller via Grodolf kan nog gå med!

Tidigare guilder? Genesis

Varför lämnade du dina tidigare guilder? För att jag är grymt trött på folk som inte kan spela, för att guilden aldrig progressade och för att vi aldrig körde något annat än 10-manna... Och hade problem med det.

Varför ansöker du till Prevail? För att kunna progress, raida med ett trevligt gille. Smile

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? En bra dpsare som kommer när han har signat, spelar mycket och gör det man ska.

Vad förväntar du dig av Prevail? Ett trevligt gille som progressar i lagom takt Smile

Gear: Armory Länk. eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Mizore

Känner du någon i guildet? Grodolf och Ullie

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Beror på hur mycket som händer ingame, men sitter vid datorn väldigt många timmar om dygnet, och kan komma online om det skulle behövs vid något tillfälle!

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 15d och 5h.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? PreTBC: MC, ZG, BWL, AQ40/20. TBC: Kara, Gruul, Mag, TK, SSC.
Till överst på sidan Gå ner
Mizore
Gäst




Mizore - Feral Druid Empty
InläggRubrik: .   Mizore - Feral Druid Icon_minitimesön jun 28, 2009 11:53 pm

Kan tillägga lite eftersom templaten var lite klen.

Hämtar information om min klass och andra klasser på: elitistjerks.com/ ensidia.com/community/ och kollar dagligen på mmo-champion.com om vad som kommer att hända och ska ändras!

Min roation är ganska simpel, ser till att alltid ha SR , Rip och Rake uppe (räknar med att ha en arms-warrior med en raiden då). Om jag har mera än 20sec på SR och 8sec på Rip brukar jag slänga in en FB. Och dumpar all energy med Shred. Har alltid Tigers Fury på CD! Kör också med de rätt självklara glyphsen: Rip, Shred och SR. Ger helt klart ut mest för mig!

En bild på mitt UI!: img31.imageshack.us/i/uimizore2.jpg/
Binds som inte syns på bilden:
Q. Feral Charge
E. Tigers Fury
Mouse button 5. Swipe
Mouse button 4. Faerie Fire
V. Shred
§. Prowl
Alt+1. Pot
Alt+2. HS
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Mizore - Feral Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Mizore - Feral Druid   Mizore - Feral Druid Icon_minitimemån jun 29, 2009 12:27 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Mizore

där är din armory, bra tillägg med; templaten är sen tbc och är verkligen ood... tror inte vi behöver fler ferals men vänta på svar från Cynthia/annan officer
Till överst på sidan Gå ner
Grodolf




Man Antal inlägg : 8
Age : 36
Registration date : 09-06-16

Mizore - Feral Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Mizore - Feral Druid   Mizore - Feral Druid Icon_minitimemån jun 29, 2009 12:54 am

Som sagt bra tillägg, rotationen är i mitt tycke det viktigaste att få reda på.

Mycket seriös kille som bl.a fick mig att börja lira WoW. Är verkligen trogen sitt guild och jag vet hur mycket han har kämpat för att få Genesis att fungera.

Som sagt är ju både cynthia och tarenoai väldigt aktiva vilket gör att det möjligen inte finns någon plats. Dock vet man aldrig vad som händer i framtiden och jag tror verkligen att mizore skulle vara en utmärkt reserv / standby utifall något skulle hända.
Till överst på sidan Gå ner
Cynthìa
Officers
Officers
Cynthìa


Man Antal inlägg : 11
Age : 41
Ort : Muppsala
Registration date : 09-04-27

Mizore - Feral Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Mizore - Feral Druid   Mizore - Feral Druid Icon_minitimemån jun 29, 2009 11:34 pm

Som det nämndes har vi redan ett par aktiva ferals i guilden så vi kommer inte ta in nå fler. Denied.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mizore - Feral Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Mizore - Feral Druid   Mizore - Feral Druid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mizore - Feral Druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Angelzero Feral druid
» Auchtan Feral druid
» Kandeolól - Druid - Feral/Balance
» Feral dps
» Jagärettlol - Feral (dps) drood | Shattered hand

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: