Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Feral dps

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
tommpa
Gäst




Feral dps Empty
InläggRubrik: Feral dps   Feral dps Icon_minitimemån maj 04, 2009 11:03 am

Personal Info:

Name: Tommy Rehnström

Age: 27

You Live?: Halmstad i Halland

What's your daily occupation?: (School, Work?) E för tillfället arbetslös


Character Info:

Character name: Moshaki

Class & Race: (What specc do you want to play, what do think about your class?)
Druid Nightelf
Jag har speccat 0/55/16 och anser att denna speccen funkar bäst som feral.

How do you play your class?: (Rotation and such, also write down offspecc knowledge)
mangle/rake/shred/savage roar. Efter SR e uppe så använder jag tigers fury/shred/rip.
Sen ser jag till så att mangle/SR/rake/rip e uppe hela tiden. Jobbar med tigers fury hela tiden för o fylla upp energin. Detta kan ju variera lite från boss till boss.
Som offspec har jag resto men har inte direkt satsat fullt ut på det. Så rotation är ju lite beroende på vem man healar. Raid healar jag blir det hots och wild growth.
Har däremot tankat en hel del innan och efter Wotlk och har gear i den speccen med.

Proffesions: (What proffesions do you have and why? Cooking, Fishing, First Aid?)
Enchanting/herbalist Cooking/fishing/first aid. Alla e maxxade.
Alchemy och herbalism skaffade jag från början för o få stamina trinketen. Men nu har jag skillat upp enchanting istället för o få AP på mina ringar.
Cooking/fishing har jag för o farma mats till buff mat. Har ca 100 fish feast på mig som jag utan problem kastar upp i raider för o maximera spelares insatser. First aid kan vara bra att ha men e kanske dålig på att använda det i raider.

Armory Profile: (Motivate your specc, sockets and enchants. Also tell us about possible offspecc gear) ... &n=Moshaki

Mina enchants består av AP och crit som jag tycker funkar bäst för min dps. Crit e viktigt för ger mig extra dots när jag dpsar.
Off specc gear har jag i alla speccsen. har alla valorous för tanking tex plus trinkets/ringar/back osv. Mitt heal gear har dock inte fått lika mycket kärlek. Har nån del valorous o nån del heroes. E full epic men det säger ju inte mycket kanske

Previous Guilds: (What guilds did you use to be with?)
Är ursprungligen inte från denna servern utan spelade på stormreaver med mina vänner (som nu alla har slutat spela). Sen jag kom hit har jag spelat i daemonicus och instituition of anguish.

WoW Experience:
Jag har fastnat för o jaga achievments för tillfället och det har ju gett en del roliga erfarenheter
Har spelat warcraft sen det släpptes så man har ju varit med några år. Har även spelat en del andra chars under tiden inte bara druiden. Har tex spelat warrior/mage/priest/rogue/paladin/Deathknight.
Så man har plockat på sig en hel del erfarenhet.

What are your Raiding experiences?: (Pre BC, BC och WotLK)
Jag har varit med och clearat allt utom Sunwell och ulduar. I övrigt har jag plockat ner allt även om man kanske inte kommer ihåg alla strategier på gamla bossar.
WOTLK:
Kört naxx både 10/25
EoE 10/25
Sartharion 3 drakar
VoA 10/25 på gamla bossen. nya bossen har jag klarat på 10manna
Ulduar: 4 bossar i 25 manna och 8 bossar i 10 manna. Problemet var att vi fick aldrig ihopa tillräckligt med folk så för 2 veckor sen startade jag o några till en 10 manna o fick ner 10 bossar i alla fall. Missade tyvärr 2 för va inte hemma

Additional Questions:

What's your goal with WoW?:
Mitt mål är att lyckas med allt som går att lyckas med. Vill vara bland dom första att klara instancer/raider/quest och liknande. Och givetvis att ha kul när man spelar. Har ju även ett mål o klara alla achievments men det kommer nog ta ett tag

Any refrences?: (Do you know anyone in Next or can anyone vouch for you?)
Har spelat med ganska många av er. Grodolf är en vän jag spelar med dagligen.

Do you read about your class and WoW?: (From where do you get your information?)
Jag har ständigt koll på allt nytt som dyker upp så man inte missar något.
MMO-Champion brukar jag kolla för dom e snabba med alla nya saker som ska komma.

Level of Tolerance?: (Can you take critiscism and tollerate others?)
Ja det är inga problem. Ok kanske inte kul o få kritik man inte förtjänar men oftast brukar kritik hjälpa en o bli bättre.

Activity: (How often can you play?)
Jag spelar varje dag och de kvällar som det e guild aktiviteter. Håller som sagt på o farma en del achievments och mats så e online nästan alltid.

Computer Information & Bandwidth:
100mb bredband och en bra dator så har aldrig problem med lag eller dc.

Microphone: (Do you have a microphone and can use it?)
Jag har Vent/teamspeak med mic så det är inga problem

Tycker prevail är en bra pve guild med inställning att progressa och det tycker jag e viktigt. Jag vill vara bland de första att klara en ny instance tex. Jag spelar mycket och ser till att ha koll på strategier och liknande för att det ska flyta på bra.
Ni får lättast tag på mig via mail eller ingame. Sitter online väldigt mycket så det är inga problem. Hoppas ni ger mig en chans.

Mvh
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Feral dps Empty
InläggRubrik: Sv: Feral dps   Feral dps Icon_minitimemån maj 04, 2009 11:43 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Moshaki

där är din armory....känner igen ditt namn o har troligen sett och spelat med dig med, vi tog nyss in 2x feral druider men upp till melee/annan officer, lycka till
Till överst på sidan Gå ner
tommpa
Gäst




Feral dps Empty
InläggRubrik: Sv: Feral dps   Feral dps Icon_minitimemån maj 04, 2009 12:57 pm

Oj såg att min länk blivit fel, tack för att du la upp den åt mig.
Till överst på sidan Gå ner
Privus
Officers
Officers
Privus


Man Antal inlägg : 68
Age : 35
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-09-26

Feral dps Empty
InläggRubrik: Sv: Feral dps   Feral dps Icon_minitimemån maj 04, 2009 5:23 pm

Any refrences?: (Do you know anyone in Next or can anyone vouch for you?) ?
Asså du kan ju tänka efter iaf lite innan du kopierar nått annats guilds template för att göra en ansökan.
Och som Deamon nämnde så har vi nyss tagit in 2 feral druider så vi har inte plats för någon mer.

Denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Feral dps Empty
InläggRubrik: Sv: Feral dps   Feral dps Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Feral dps
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Angelzero Feral druid
» Auchtan Feral druid
» Mizore - Feral Druid
» Kandeolól - Druid - Feral/Balance
» Jagärettlol - Feral (dps) drood | Shattered hand

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: