Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vinflod Rogue.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Vinflod




Man Antal inlägg : 2
Age : 33
Registration date : 09-06-20

Vinflod Rogue. Empty
InläggRubrik: Vinflod Rogue.   Vinflod Rogue. Icon_minitimelör jun 20, 2009 9:10 pm

Namn: Markus Johansson. (Vinflod på karaktären)

Klass: Rogue

Ålder: 18

Profession: Leatherworking 450. engineering 443. Har skillat upp dessa för att kunna crafta och farma pengar.

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Combat. Har valt Combat pga Fick calamatys crasp som var bättre än de vapen jag hade förut (då var jag Mutilate) Plus jag känner jag håller bra dps o trivs bra med speccen.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? haha alltid =D

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?
Ja, jag har ventrilo och mic. O ja, jag kmr prata om jag blir tilltalad.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Vinflod eller min alt Makkano, eller så kan ni skicka sms/ringa till mig på 070316635. Inga busringningar på nätterna bara >.<

Tidigare guilder? Ascendence

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Guilden disbanda pga folk som leavade.

Varför ansöker du till Prevail? Jag söker till Prevail för jag vill börja PvE igen med min rogue, samt för att Peritus är medlem och har sett old asendence medlem joinat så känner mig riktigt sugen.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Dps. ;p Typ få fram ett skämt då o då ;p Men framför allt en rogue som dyker upp 24/7 Wink


Vad förväntar du dig av Prevail? Raida ofc o ha kul Wink O att bli intagen! ;p

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Vinflod

Känner du någon i guildet? Bolleen raidade med honom i Ascendence . Sen Peritus känner jag sedan långt tillbaka.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Stort sätt varje dag. Sitter minst 6timmar++ om dagen.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 56 dagar. 30dagar på 80.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Raidade pre tbc på servern magtheridon Alliance. raidade med en guild som körde onyxia / MC/. samt så blev jag boostad i BWL och aq40 av preamium callidus.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? afro <- Den här smilen Värkar najz. Men iaf vill bara säga " I won't let you down"
Till överst på sidan Gå ner
Bolleen
Gäst




Vinflod Rogue. Empty
InläggRubrik: Vinflod   Vinflod Rogue. Icon_minitimelör jun 20, 2009 10:21 pm

Trevlig kille som gjort bra ifrån sig i raids där jag varit med tidigare Smile Tummen upp!
Till överst på sidan Gå ner
Vinflod




Man Antal inlägg : 2
Age : 33
Registration date : 09-06-20

Vinflod Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Vinflod Rogue.   Vinflod Rogue. Icon_minitimesön jun 21, 2009 3:10 pm

Glömde skriva att jag har kört allt till Mimiron både på 10 och 25manna.
Till överst på sidan Gå ner
Cynthìa
Officers
Officers
Cynthìa


Man Antal inlägg : 11
Age : 41
Ort : Muppsala
Registration date : 09-04-27

Vinflod Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Vinflod Rogue.   Vinflod Rogue. Icon_minitimeons jun 24, 2009 2:31 pm

Sry bro men vi har fullt på rogues för tillfället.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vinflod Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Vinflod Rogue.   Vinflod Rogue. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vinflod Rogue.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Rogue
» lvl 80 Rogue
» 80 rogue
» 80 rogue Ne
» Lentii, 80 rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: