Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 lvl 80 Rogue

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
dahlo
Gäst




lvl 80 Rogue Empty
InläggRubrik: lvl 80 Rogue   lvl 80 Rogue Icon_minitimemån dec 01, 2008 2:53 am

Name
Paul

Class
Rogue

Age
17, shit lillkillen!

Proffesion
Skinning/Leatherworking

Current Specc
7/51/13 - den bästa pve speccen imo atm, boostar min rupture något sjuk.

Are you willing to respecc?
Kan vi la fixa

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic?
ooja!

Contact information- Where can we reach you?

Ingame typ eller msn.

Previous Guilds?
Med roguen - Alter Ego och Mithrid.. Med paladinen - Ad interim x2 One Vision och Relax.

Why did you leave your old guilds?
Första Ad Interim gick i graven, andra vart på väg i graven, med mickiie som skulle steppa ner som GM och spela allt mindre.. Fick under denna tiden erbjudande av Relax som skulle satsa hårt när Sunwell Plateu patchen kom. Kände att jag ville vara med och slåss i swp och försöka få ner allt innan Expansionen vilket jag inte hade kunnat göra om jag stannat kvar i Ad interim så var påväg under.. Sen är jag också medveten om att det va rätt surt av mig att lämna guilden när det gick så dåligt, men har man ett mål med spelet så har man.

Tyvärr så gick Relax också i graven efter 2 döda bossar i SWP och endel jävligt bra trys på felmyst, vi la ner där helt enkelt för att det fanns inte folk att rekrytera allt eftersom många "core members" slutat lira. Tappa då lusten att lira på paladinen, så re-rollade helt enkelt rogue.. Efter en tid fick jag invite till Alter Ego enbart på grund av min experience, blev "boostad" endel gearmässigt. Redan efter 2 eller 3 veckor i guilden blev det redan problem med raids, inget folk osv.. så efter mycket om och men så gick Alter ego ihopa med Mithrid som också haft samma problem.

Väl i Nya Mithrid gick det rätt så fort igenom swp, kalecos gick ner efter 2 kvällar, Brutallus efter 2veckor sedan felmyst gick även ner 2 veckor senare. (Jag fick till och med äran att breath announca på piss bossen) vi mötte upp med eredar twins och efter 2 veckors nötande kom tyvärr nerf patchen.. twins gick ner andra tryet för dagen.. muru senare samma kväll och kil'jaeden några dagar senare( samma Reset)

Så nu efter en ganska lång tid i mithrid har jag tröttnat, både på ledningen i guilden och endel personer som skulle rensats ut ur guilden för längesedan. Känner heller inte samma glädje i Mithrid som det va i Ad Interim när det gick som bäst.

Känner att jag hällre vill lira i en lite mindre guild med folk man känner och tycker bra om, och slippa slåss om en plats i raids med 5 andra rogues.

Why are you applying to Prevail?:
Känner endel i guilden som jag vill lira med igen, ta det lite lugnare.. Langa old Ad interim!

What can you provide to Prevail as a raider and person?:
Som raider - Duglig dps som givetvis kör med consumables och all den skiten Smile som person - ett gott skratt?,


What do you except about prevail?
En skön väldigt sammanhållen guild som kan ha kul på raids men ändå ligga på en seriös nivå.

Gear: Armory link.
Armory laggar tyvärr rövhål atm, så ger deamoneyes äran Wink

Do you know anyone in the guild?
Känner säkert fler än vad jag vet men först och främst är det väl Oserialer, Serialer och Nicer Smile

Game time? How much do you play each week?
Varje dag typ.. dock inte vissa helger, man måste fan ut och vara social då och då Smile

/played? How long have you played your char.
84 dagar played, kanske inte är så mkt men vill påstå att jag kan min klass väldigt bra.

Past experience about raiding? Pretbc and TBC?

Pre-tbc
ZG - Rensat
AQ20 - Rensat
MC - Rensat
BWL - Rensat
AQ40 - till och med Saturajävel (rensat i TBC)
Naxx - räkan, noth och instructor. (rensat i TBC)

TBC
Kara - Rensat
Gruul's Lair - Rensat
Magtheridon's Lair - Rensat
Serpentshrine - Rensat
Tempest Keep - Rensat
Mount Hyjal - Rensat
Black Temple - Rensat
Sunwell Plateu - Rensat

Misc infomation: cola är gott och meskii är söt
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

lvl 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 Rogue   lvl 80 Rogue Icon_minitimemån dec 01, 2008 10:04 am

elo dahlo, så du applyar nu med? Smile

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Dahlie

där har du din armory...dock...har jag inte tatt på mig den officella armory länkaren dahlo Sad (även om det i slutändan blir jag)

har iaf FÖR MIG att Dahlie va din rogue, och låter tillräckligt likt för o kunna va dig hm?

anyways lycka till Smile
Till överst på sidan Gå ner
dahlo
Gäst




lvl 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 Rogue   lvl 80 Rogue Icon_minitimemån dec 01, 2008 10:00 pm

jopp det är min rogue deamoneyes.. är på samma acc som min paldin också så det inget ebay skit Wink
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

lvl 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 Rogue   lvl 80 Rogue Icon_minitimeons dec 03, 2008 12:19 pm

Ta tag i mig ingame så pratar vi lite om detta Dahlo
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





lvl 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 Rogue   lvl 80 Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
lvl 80 Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Rogue
» 80 rogue
» 80 rogue Ne
» Shiara 80 Rogue
» Combat Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: