Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 apply --> luenas 80 hunter

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
luenas




Man Antal inlägg : 1
Age : 31
Registration date : 09-05-01

apply --> luenas 80 hunter Empty
InläggRubrik: apply --> luenas 80 hunter   apply --> luenas 80 hunter Icon_minitimefre maj 01, 2009 5:40 pm

hejsan jag är en exp hunter som gärna vill ansöka till er guild . faktan kommer nu!

namn: luenas
klass: hunter
ålder: 16
proffesion: engineering (450) och enchanting (432)

gear: mitt gear är av 4/5 valorous , trinkets från 10 man och så lite andra grejer från 10 man. försöker dagligen få bättre men jag grejar ulduar med detta gear iallafall ^^

nuvarnade specc : survival specc. jag valde detta är för jag tycker den gör bra dps just nu och ger otroligt bra stats!


är du villig att specca om? : ja , vad som helst för guilden
ventrilo: jag har mic och säg bara till mig ni vill prata me mig om ex raid och annat
kontakt information: ni kan nå mig mest via WoW jag spelar rätt mycket nu för tiden eller via steam (fritte120) och via msn (be zakí säga till mig , vi känner varandra) Very Happy

tidigare guilder : sanctus
varför lämmnade du dina tidigare guilder : för den blev förstörd . många lämmnade så varför skulle man vara kvar när man inte kunde raida Sad

varför ansöker du till prevail: jag vill anta lite utmaningar med denna guilden och ha det jätte trevligt med alla i guilden

vad kan du tillföra som prevail som spelare och som person? : jag är en skön kille som gillar att raida och umgås med fler personer i guild ex köra pvp eller hitta på något annat ex raida orgrimmar etc. och känna mig välkommen till guilden och att vi gör olika saker tillsamans ex göra heroics achi för en proto drake eller nåt annat

vad förväntar du dig av prevail? : att jag ska visa hur jag är med min class och vad ni förväntar med min dps (det är ok om ni har förslag annars hur ja ska uppgradera min dps) och att jag är alltid med på allt.

Gear: armory länk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Luenas

känner du någon i guilden : jag känner tarenoai , paris och zakí (var innan med i sanctus) och det är trevliga personer

speltid? : jag spelar blandade tider . kanske 5 timmar per dag
/played: 89 dagar

tidagre raid efarenheter? jag kom in i spelet när burning crusade kom . har spelat 60 raider som 70-80 (för achi Very Happy ) och så har jag raidat i 70 . kara,gruul,ZA,MH och lite BT och så har jag klarat av 3D + sarth + malygos och naxxramas + några bossar i ulduar 25 man ---> ungefär 5-6 bossar i 25 man ulduar

övrig information: ibland så är det ju tuft i skolan så vissa dagar kan jag inte köra. men jag är alltid för det mesta online vid 18.00 tiderna och framåt till 23.00. så jag har nog alltid tid med raids och mer men det har varit lugnt på sistone. jag har alltid varit 120 % online vid min förra guild (sanctus) var alltid redo för raids , hade alltid foodbuffs och potions me mig etc etc. och jag är alltid redo för att visa vad jag går för Very Happy

tack för mig iallafall jag hoppas ni läser detta och hoppas det går bra Smile om jag har glömt något skriv till mig i wisper på WoW så kan vi nog lösa det. kan berätta det mesta om mig Smile

//luenas from shattered hand
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

apply --> luenas 80 hunter Empty
InläggRubrik: Sv: apply --> luenas 80 hunter   apply --> luenas 80 hunter Icon_minitimemån maj 04, 2009 5:55 am

Tyvär lite lack of gear och har precis tagit in 2 nya hunters

Declined
Till överst på sidan Gå ner
 
apply --> luenas 80 hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» hunter apply aneroux
» apply
» apply
» Apply
» Protadin apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: