Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nexian - Destro Warlock

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Nexxian
Gäst




Nexian - Destro Warlock Empty
InläggRubrik: Nexian - Destro Warlock   Nexian - Destro Warlock Icon_minitimeons aug 12, 2009 4:59 pm

Namn: Nexian

Klass: Warlock

Ålder: 14 år

Profession: Engineering och Inscription (skill 390 atm men jag fixar 10 skills idag)

Nuvarande specc: Jag tog Destruction eftersom det är den buffade speccen just nu och vad jag har sett så ska det vara samma i patch 3.2, men jag kanske har fel.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Helst inte men om det är ett måste.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Ja, jag har mic och jag använder den när jag behöver.

Kontakt information: Ni kan nå mig via msn eller telefon men jag skriver inte det här. Vill bara att officers ska ha det. Razz eller om looke är online så kan ni ju spamma han så ringer han mig.

Tidigare guilder? Reformed

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Jag ska lämna dom eftersom jag tycker dom har ett väldigt dåligt ledarskap och inga bra officers. Och sen tyckte jag personligen att dom va inte så välkomnande eller sociala.

Varför ansöker du till Prevail? Jag ansöker till Prevail för att jag känner rätt så många långt bak i tiden och jag tycker att ni är väldigt välkomnande och sociala. Sen vill jag faktiskt börja spela med mina gamla vänner igen.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag kan tillföra bra dps. Jag är en mycket härlig person att prata med när man väl känner mig. Jag lär mig snabbt och jag lyssnar aktivt på raidsen


Vad förväntar du dig av Prevail? Jag förväntar mig att raids, göra progress, skaffa nya sociala wow polare och sen förväntar jag mig att det ska vara aktivt prat i Gchaten

Gear:

Känner du någon i guildet? Ja jag känner Swiift, Looke, Trísh, Gryn

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Just nu när det är sommarlov så spelar jag riktigt länge och ofta, men när det är skola så spelar jag 5 gånger i veckan. från 16:30 kommer jag hem sen lägger jag mig vid 24:00.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. Jag har ungefär 60dagar playtime på denna men eftersom jag inte spela med denna när wow släpptes så har jag mindre playtime.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Innan tbc så spelade jag på en warrior som heter Ooden och den körde jag hela ZG, MC, BWL,AQ20, AQ40 sen i tbc spelade jag på locken och jag körde hela Kara hela gruul hela haggy hela ssc hela tk hela hyjal hela bt och 2 bossar i sunwell.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Ja att jag har ganska mycket exp i ulduar 10 och jag kan taktikerna ganska väl.
Till överst på sidan Gå ner
Swiift

Swiift


Man Antal inlägg : 9
Age : 35
Ort : luleÅ
Registration date : 09-07-03

Nexian - Destro Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Nexian - Destro Warlock   Nexian - Destro Warlock Icon_minitimeons aug 12, 2009 7:21 pm

Till överst på sidan Gå ner
Looke

Looke


Man Antal inlägg : 37
Age : 35
Ort : Kristianstad
Registration date : 08-12-17

Nexian - Destro Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Nexian - Destro Warlock   Nexian - Destro Warlock Icon_minitimelör aug 15, 2009 5:58 pm

Hardcore gamern är tillbaka dumpa flickvännen för WoW Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Nexian - Destro Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Nexian - Destro Warlock   Nexian - Destro Warlock Icon_minitimesön aug 16, 2009 5:57 pm

Du är i dina unga år ännu men har kört en del med dig och du är mognare än tex brushan så /w random officer för inv

Accepted
Till överst på sidan Gå ner
Looke

Looke


Man Antal inlägg : 37
Age : 35
Ort : Kristianstad
Registration date : 08-12-17

Nexian - Destro Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Nexian - Destro Warlock   Nexian - Destro Warlock Icon_minitimemån aug 17, 2009 4:49 pm

Ja Hoppas du inte menar mig Sad Vichi. Dahlie vet ju alla äver Nexian och jag att han är eee lite SPECIELL...... Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nexian - Destro Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Nexian - Destro Warlock   Nexian - Destro Warlock Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nexian - Destro Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nexian Warlock does COMEBACK :)
» Warlock
» warlock applying.
» Warlock - Weave
» ShowbitZ - 80 Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: