Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 ShowbitZ - 80 Warlock

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
showbitz




Man Antal inlägg : 1
Age : 34
Registration date : 09-08-11

ShowbitZ - 80 Warlock Empty
InläggRubrik: ShowbitZ - 80 Warlock   ShowbitZ - 80 Warlock Icon_minitimetis aug 11, 2009 8:25 pm

Hallå där, Mitt namn är Mikael Hultberg och jag bor i Sjöbo (Skåne) Smile. Tog studenten för nån månad sen och har inget jobb så just nu spelar ja typ bara :p.

Min gubbe jag gör apply med är en gnome warlock och har helt OK gear tycker jag för jag trycker fin damage och brukar leda dps mätaren :p + har typ 15 dagars played på denna

Armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Showbitz

(kanske inte ser så bra ut utan profs men skulle först pvpa med gubben så visste inte vilka jag skulle ta men pve är mycket roligare så kommer skilla upp dom asap)

PreTBC spelade jag orc hunter. Gjorde allt upp till naxx.

TBC då spelade jag på min hunter och gjorde SSC / TK. Senare unter "TBC" så rerollade jag och mina polare till SH och gjorde allys och små pvpade.

WotK lvlade jag upp min dk körde naxx, maly, os, och typ upp till hodir i ulduar.

De guilder jag har varit med i är Firman, Ascendence och nu är jag med i en pvp guild.

Jag vill joina Prevail för jag vill Pve'a igen och ni verkar vara en skön guild.

Vad jag kan göra för er? hmm.. Bra dps, aktiv spelare och jag är en trevlig prick Razz

Puss Micke<3
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

ShowbitZ - 80 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: ShowbitZ - 80 Warlock   ShowbitZ - 80 Warlock Icon_minitimetis aug 11, 2009 10:52 pm

vill bara påpeka att du inte har några professions, så räkna med att du ska dra upp dom...
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

ShowbitZ - 80 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: ShowbitZ - 80 Warlock   ShowbitZ - 80 Warlock Icon_minitimetis aug 11, 2009 11:44 pm

JÄTTEDÅLIG APPLY

Applyen e vårat första intryck av dig
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

ShowbitZ - 80 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: ShowbitZ - 80 Warlock   ShowbitZ - 80 Warlock Icon_minitimeons aug 12, 2009 3:23 pm

asso herregud, what's up med alla dessa kassa applies...

Dagens tips!* dagens tips dagens tips tralalala dagens tips*

Rubriker! - ANvänd dig av dom! skapa rubriker t ex

Om Mig - blablabla

Färg! - Det gör inte bara så att din apply ser lite sötare ut, det blir faktiskt intressantare att läsa den också! Ser jag färg på en apply så får jag faktiskt för mig att läsa den! (har inte läst din apply för att jag tyckte den var ful)

Mitsu 'out'
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

ShowbitZ - 80 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: ShowbitZ - 80 Warlock   ShowbitZ - 80 Warlock Icon_minitimesön aug 16, 2009 5:35 pm

För kort, för dålig, för lite information i applyen för att ens det ska löna sig att lägga ner tid och läsa den. Kom igen, bättre kan du ...

Denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ShowbitZ - 80 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: ShowbitZ - 80 Warlock   ShowbitZ - 80 Warlock Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
ShowbitZ - 80 Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock
» Deimia, Warlock DPS.
» warlock applying.
» Warlock - Weave
» Exosism 70 Human warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: