Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Mliinz :©

Mliinz :©


Man Antal inlägg : 8
Age : 32
Registration date : 09-05-26

Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Empty
InläggRubrik: Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!   Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Icon_minitimemån jul 13, 2009 6:54 pm

Tjenare prevail, För det mesta vill jag be om ursäkt för det som har hänt och nu försöka igen på nytt Wink

Personlig Information

Namn:Adam Nilsson

Klass:Druid

Ålder:17

Profession Och varför du valde just de?:Tailoring / Mining, Tailoring valde jag för cloak enchanten, och den billiga
legenchanten, Mining valde jag för 60 stam buffen och lite extra pengar, Har inte skillat färdigt det än, men det
kommer, Då tanking också är min offspecc.

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen?, Jag valde denna balance specc för att hålla hög dps
och sammtidigt buffa raidet, Med t.ex IFF som då också är bra för mig. Poängen som jag har lagt upp på resto trädet
som t.ex Omen of Clairty och Intensity är för att inte gå Oom. Min Balance rotation är,

Min Rotation:
FF > Moonfire > Insect Swarm > Wrath>
(Tills Starfire Eclipse proccar),> Starfire ( Tills Eclipse är slut), > Insect Swarm > Moonfire > Wrath och så fortstätter jag så
tills boss fighten är slut med den rotationen håller jag ungefär 4k på HC target dummy och 4,8k-5k i 25 raids.

Har tanking som min offspecc och så här speccar jag tanking ;P.
Tanking specc : http://www.wowhead.com/?talent#0ZxGGscrzceRccdAkbA0z


Är du villig att specca om? Ja eller Nej? När som helst, har även naxx 25 healing gear ^^

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?, Jo jag har både vent mix och 3.1, och en mic

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?, Ni kan nå mig ingame,

Tidigare guilder? Inte många har har stannat länge i, Men en av de är Good game då jag har kört 11/14 på normal, I ascendence och KBT körde jag 11/14
på HC, Och jag har tittat på filmer där yogg och general också går ner.


Varför lämnade du dina tidigare guilder? Ascendence disbandade och Good game hade inte så värst bra progress, 6 bossar var det i ulduar normal
per vecka.

Varför ansöker du till Prevail?: Jag ansöker till prevail p.g.a många själ, ett av de är för att prevail innehåller grymma spelare och för att få delta i
era endgame raids tillsammans med er!.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person
?Jag kan tillföra skit najs dps och kan ta kritik, Jag ger 110%
i varge raid, Hur än läget står till!


Vad förväntar du dig av Prevail? Att få komma med och spela endgame raids med er.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Mliinz

Känner du någon i guildet? Nä

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? jag spelar ganska mycket, online varje dag ungefär.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 32 days, 12 i level 80

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Jag har spelat sedan 2005, alltså raidade jag i Pre TBC

WOW Normal
BWL = Cleared
MC = Cleared
AQ20= Cleared
ZG = Cleared
AQ 40 = Vi tog allt förutom C'thun
Naxx 40 = Nothing
Spelade på vashj då

BC:
Karazhan = Cleared
Gruul = Cleared
Maggy = Cleared
ZA = Cleared
TK = 3/4
SSC = 5/6
BT 4/9
Sunwell = Inget
Spelade på vashj då

Wotlk:
Naxx/hc = Cleared
EoE / HC = Cleared
Sarth + 2d = Cleared
Ulduar = 11/14

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nop, inte riktigt
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Empty
InläggRubrik: Sv: Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!   Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Icon_minitimemån jul 13, 2009 7:47 pm

bra apply; du kunde dock ta en annan färg än svart som smälter ihop med bakgrunden :p

btw så visste du att man kan kolla offspecc på armoryt va? Smile bra med rotation, förklaringar etc, doch hade jag gärna sett en mer ungefärlig uppskattning på hur mycket du spelar, 4-5h i veckan? 3-4 per dag? osv.

vet inte hur det står till med druider atm men lycka till och invänta svar från en officer! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mliinz :©

Mliinz :©


Man Antal inlägg : 8
Age : 32
Registration date : 09-05-26

Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Empty
InläggRubrik: Sv: Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!   Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Icon_minitimemån jul 13, 2009 7:51 pm

Deamoneyes skrev:
bra apply; du kunde dock ta en annan färg än svart som smälter ihop med bakgrunden :p

btw så visste du att man kan kolla offspecc på armoryt va? Smile bra med rotation, förklaringar etc, doch hade jag gärna sett en mer ungefärlig uppskattning på hur mycket du spelar, 4-5h i veckan? 3-4 per dag? osv.

vet inte hur det står till med druider atm men lycka till och invänta svar från en officer! Smile

Jo, en annan färg hade varit bättre, visste inte att det skulle se ut så där Wink, Och jag spelar typ 7-8 per dag, bror mest på om jag ska bort eller något, Men om jag är hemma så är det nog det Wink.
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Empty
InläggRubrik: Sv: Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!   Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Icon_minitimemån jul 13, 2009 10:40 pm

Då var det dags igen Mliinz.
Jag gillar dig mod att applya ännu en gång och det visar också att du verkligen vill joina Prevail, på den senare tiden har vi fått väldigt många crappy applies och för en gångs skull blev jag glad när jag kollade armory, välskriven apply för den delen också.

Du får en Try out Period! Välkommen, /w random officer för inv
Accepted
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Empty
InläggRubrik: Sv: Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!   Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Moonkin druid
» travle moonkin druid
» Silverbar - Moonkin Apply :)
» Apply druid
» Druid apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: