Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 travle moonkin druid

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
travle
Gäst




travle moonkin druid Empty
InläggRubrik: travle moonkin druid   travle moonkin druid Icon_minitimetis apr 21, 2009 8:35 pm

Namn: Char: Travle

Klass: Druid

Ålder: 16

Proffesion: skinning/leatherworking

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen-
Jag är balance/restro. gillar att både dps och healing, men främst att göra dmg för att ta ner bossar, jag är en tvälingsmänniska och vill gärna var i topp på dmg meter så mycket som möjligt.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej?
givetvis, har redan en del feral gear. är ju redan duel speccad så....

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?
ja, naturligtvis, men har inte kört allt för mycket med ventrilo.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?
på min msn/mail och mobil.
Tidigare guilder?
"abondoned power" och den nuvarande "botc"

Varför lämnade du dina tidigare guilder?
aboned var inte guild som ville göra progress, botc är en bra guild men sa att de tog mer än vad de gjorde, det var för mycket folk som var offline och inte ville köra progress.

Varför ansöker du till Prevail?
jag söker en bra raidande guild, av vad jag kan se så gör ni bra progress och att alla är svenskar tycker jag är ett stort plus eftersom det kommer nog lösa många problem osv som brukar uppstå i "internationella" guilder.
Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?
En bra druid som gör mycket dmg eller healings. Jag är en lagspelare och gör min uppgift. Som person kan jag tillföra engagemang och jag är inte den person som leaver en raid efter 1 död. Jag har även tank tacts från många bossar som jag gjort som feral, har tagit alla bossar förutom uldar/malygos(inte så lätt att puga den eftersom guilden inte kör den).

Vad förväntar du dig av Prevail?
spelare som kör för att det är kul, som visar seriositet och vilja att nå framgång, för det är en spelare jag är.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.
Armory urfunktion för tillfället. finns bara en travle så om ni vill kolla min gear så behöver ni inte tveka på att det är jag Smile har tex 3 av 5 vbalrous, de två andra är heros. har full epic förutom 1 trinket.
Känner du någon i guildet?
nej inte vad jag vet.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
det är beroende på säsong, tränar handboll, men det blir väl ungefär 2-3 timmar varje kväll minst, samt hel dagar på helger, beror givetvis på vad som händer, om jag vet att det är raid en viss tid kommer jag se till att va online till den tiden oavsett...
/played? Hur länge har du spelat din karaktär.
Totalt: 46 dagar
På lvl 80: 11 dagar 13 h

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?
Flertalet preTbC raider, samt alla TBC raider förutom BT och sunwell. WOTLK raider har jag som sagt tagit alla förutom malygos och uldar. att jag inte klarat malygos beror på att det är mycket svårt att pugga den...

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
är hitcapped och är väldigt sugen på att få spela för en guild med lika sinnade.

tack för mig

Viktor
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

travle moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: travle moonkin druid   travle moonkin druid Icon_minitimetis apr 21, 2009 9:33 pm

Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

travle moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: travle moonkin druid   travle moonkin druid Icon_minitimeons apr 22, 2009 6:42 pm

Efter att ha pratat med dig ingame så kom vi båda fram till att du inte kan raida tillräckligt mycket

Declined
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





travle moonkin druid Empty
InläggRubrik: Sv: travle moonkin druid   travle moonkin druid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
travle moonkin druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Moonkin druid
» Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!
» Moonkin
» Silverbar - Moonkin Apply :)
» Druid Eppel 18 år

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: