Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Kikku: 80 Restoration Shaman

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Kikku
Gäst




Kikku: 80 Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Kikku: 80 Restoration Shaman   Kikku: 80 Restoration Shaman Icon_minitimelör apr 18, 2009 1:55 am

Namn: Kikku

Klass: Shaman

Ålder: 17

Proffesion: Herbalism/Inscription (450/450)

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Den har alla viktiga faktorer som kan tänkas användbara inom PvE healing helt enkelt.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Jovars.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Mjo det ska man väl kunna tänka sig.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Finns nästan alltid tillgänglig på MSN : Rhelikor@hotmail.com

Tidigare guilder? Har varit i prevail innan jag böt realm.. Då vid namn Crestfallen, annat än den finns det ej några nämnbara.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Som sagt, Böt server. :p

Varför ansöker du till Prevail? Eftersom jag varit i den tidigare så jag vet på ett ungefär vad den är kapabel av, samt spelarna.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jadu, en trevlig attityd samt. healing som inte är Alltför half-assed så att säga.


Vad förväntar du dig av Prevail? Hmm... "Epics!" Naje.. En trevlig atmosfär samt lite trevliga raids där jag kan vara till nytta. Smile

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.

Känner du någon i guildet? Euff... känner och känner.. jag har ju spelat med många tidigare men jag vet inte om ens hälften kommer ihåg en, det var ju inte igår så att säga, men vichi kommer nog ihåg mig skulle man tro :p

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Euhm.. 10-12 timmar per dag beroende på läxor osv ?

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 62 dagar totalt varav 26 är på denna leveln

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Har gjort alla raids utom SWP i pre-tbc samt. tbc

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nja, jag har ju fullt gear i alla specs bortsett från enhancement där jag skulle sakna ett par items, vapen dvs, om det skulle finns behov till andra specs. Smile Men jag är kapabel av att spela varje spec, samt. har en 80 death knight - för nuvarande tank, om den skulle kunna behövas till något. Smile Annat än det vill jag bara tacka för mig, och säga att jag uppskattar er övervägan. //Kikku (A.k.a Crestfallen)
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Kikku: 80 Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Kikku: 80 Restoration Shaman   Kikku: 80 Restoration Shaman Icon_minitimelör apr 18, 2009 8:38 am

Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 36
Registration date : 08-12-03

Kikku: 80 Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Kikku: 80 Restoration Shaman   Kikku: 80 Restoration Shaman Icon_minitimesön apr 19, 2009 6:44 pm

Hej, /w mig ingame så tar vi ett snack.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kikku: 80 Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Kikku: 80 Restoration Shaman   Kikku: 80 Restoration Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Kikku: 80 Restoration Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Divra, Restoration Shaman
» Restoration/Balance Druid (Dual Spec)
» DPS shaman 80
» Elemental Shaman
» 80 Enhancement Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: