Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Divra, Restoration Shaman

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
divra




Man Antal inlägg : 1
Age : 33
Registration date : 09-04-28

Divra, Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Divra, Restoration Shaman   Divra, Restoration Shaman Icon_minitimetis apr 28, 2009 7:11 pm

Namn: Divra

Klass: Shaman

Ålder: 18

Proffesion:
Herbalism 450, Alechemy 450.

Nuvarande specc: Restoration, 0/16/55. Spelar resto eftersom jag gillar att bidra med något nödvändigt.

Är du villig att specca om? Jag är villig att specca om, är offspeccad enhancement vilket jag gärna spelar ifall det skulle behövas.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Jag har ventrilo och har inga problem att använda micken.

Kontakt information: På msn/mail och ingame.

Tidigare guilder? Spelar just nu i guilden FOR PRESIDENT som är en guild startad av mig och några vänner, och har främst spelat 10manna raids, men eftersom några slutar spela så kommer guilden läggas ner.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Får inte ihop members till raids, som skrivet ovan.

Varför ansöker du till Prevail? Söker en guild fokuserad på endgame instancer, verkar vara en framgångsrik guild samt att 3raids/vecka känns lämpligt.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag är en person som lär mig snabbt och jag känner att jag har vad som krävs för att kunna progressa i endgame instancer.

Vad förväntar du dig av Prevail? Jag förväntar mig en seriös och trevlig guild med gemensam målsättning.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Divra

Känner du någon i guildet?
Nej.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Några timmar per dag snittar jag väl?

/played? Hur länge har du spelat din karaktär? Har ca 20days played på shamanen, och har en lock som jag spelade preTBC med ca 55days played.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? PreTBC har jag full experience från alla endgame instancer, förutom endast C'thun. TBC spelade jag knappt, har bara experience från Karazhan och Gruul.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Divra, Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Divra, Restoration Shaman   Divra, Restoration Shaman Icon_minitimetis apr 28, 2009 7:32 pm

divra skrev:
Namn: Divra
Varför ansöker du till Prevail? Söker en guild fokuserad på endgame instancer, verkar vara en framgångsrik guild samt att 3raids/vecka känns lämpligt.

uhm... mån-tors och söndag får jag till 5 iaf

divra skrev:
Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Några timmar per dag snittar jag väl?

lite mer detail på det imo.
annars bra med exp pretbc iaf, verkar inte va en dålig kille, upp till halvbra så vänta på svar från han/annan officer
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 36
Registration date : 08-12-03

Divra, Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Divra, Restoration Shaman   Divra, Restoration Shaman Icon_minitimeons apr 29, 2009 6:31 pm

Vi avvaktar med mer healers atm.
Denied.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Divra, Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Divra, Restoration Shaman   Divra, Restoration Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Divra, Restoration Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Kikku: 80 Restoration Shaman
» Restoration/Balance Druid (Dual Spec)
» DPS shaman 80
» Shaman Ele/enha
» Elemental Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: