Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vunlòl - hunter.

Gå ner 
+2
Sir Von Vichi
Marshmallows
6 posters
FörfattareMeddelande
Marshmallows




Man Antal inlägg : 15
Age : 32
Registration date : 08-12-28

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimesön dec 28, 2008 9:02 pm

Först och främst vill jag bara berätta att jag inte är 80 atm, är 74 atm. kommer powerlevla, så planerar att dinga 80 på tisdag eller onsdag morgon.

Name: Vunlòl

Class: Hunter

Age: 16

Proffesion: Alchemy 375/450, 425/450 herb

Current Specc: Try to give some words about why you like this specc-
när jag är 80 kommer jag köra 50/21/0, eftersom det är den bästa dps speccen atm, iaf vad jag har läst om. Meningen med denna speccen är att ha så hög uptime på Bestial Wrath som möjligt med låg cd på BW och reseta cds med Readiness.

Are you willing to respecc? yes or no? Ofc

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? ja, jag har både vent och mic, pratar dock inte för ofta i mic. ;p

contact information: Where can we reach you? In-game, eller på msn. eller bara be mig om mobilnummer

Previous Guilds? <The Order> i tbc. annars ingen här på SH.

Why did you leave your old guilds? Disband

Why are you applying to Prevail? För att jag vill göra det jag gillar mest, att raida. och från vad jag har fått höra av mina vänner är ni en skön guild med bra folk som både är trevliga och kan spela.

What can you provide to Prevail as a raider and person? Aktivitet, gör bra ifrån mig på raids, och en allmänt hygglig typ. Razz



What do you except about prevail? Bra, stabilt raidande, med progress. Och så klart trevligt folk.

Gear: Armory link. We are not intrested in your pvp gear. inte för mycket att kolla eftersom jag fortfarande levlar, men här kommer den:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Vunl%C3%B2l


Do you know anyone in the guild? Vichi & Cybele (och bártolomeus, som också applyar.), de är väldigt bra irl vänner till mig.

Game time? How much do you play each week? Varierar beroende på hur mycket jag har att göra, men brukar bli runt 5-7 timmar om dagen.

/played? How long have you played your char. 14 days, 19 hours på denna charen. Sammanlagt genom min "wow-karriär" har jag nog 110 days+

Past experience about raiding? Pretbc and TBC?
Pretbc - inget tyvärr
Tbc - ända upp till illidan på min paladin.


Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about?
Jag har lirat min paladin (velenora, först på shattered hand, sen frostmane) sen jag började spela WoW, ända tills wotlk release, då jag rerollade Death Knight, det accountet sålde jag dock när detta accet blev unlockat och jag blev erbjuden detta accet av Vichi. Smile så nu sitter jag och levlar så fort jag kan så att jag kan börja raida och sånt igen, eftersom jag inte hann raida för mycket på Death Knighten (clearade naxx 25 man dock).


Tack för att ni tog er tiden att läsa!
/Vunlòl
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimemån dec 29, 2008 5:37 am

En Irl kompis till :>

Raidat med honom i en del guilder och kan lova att han alltid är förberedd med foodbuffs/flasks med mera.
Väldigt trevlig och mogen person

Finns inte mycket mer att skriva, önskar han lycka till att komma in Smile

over N out Vichi
Till överst på sidan Gå ner
Oserialer

Oserialer


Man Antal inlägg : 28
Age : 36
Registration date : 08-12-02

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimemån dec 29, 2008 1:49 pm

Synd för alla BM-hunters som speccar readiness att den inte kommer resetta CD på Beastial Wrath i nästa patch. Kan ju vara värt ändå med 2x Rapid Fire ^^

GL ^^

Deamoneyes slipper länka armory once again! Wink
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimemån dec 29, 2008 2:37 pm

Oserialer skrev:
Deamoneyes slipper länka armory once again! Wink

faktiskt sluppit ett par nu på senaste tiden Wink

och powerlvlar gör han verkligen, va 74 igår, 76 senast jag kollade nu idag
Till överst på sidan Gå ner
Oserialer

Oserialer


Man Antal inlägg : 28
Age : 36
Registration date : 08-12-02

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimemån dec 29, 2008 3:34 pm

Ezmode att levla som hunter ^^ Skaffa ett gorilla-pet och 2st T5, dra ihop 10 mobs o tryck volley 2 ggr Smile
Till överst på sidan Gå ner
Leisha

Leisha


Man Antal inlägg : 51
Age : 35
Registration date : 08-10-09

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimemån dec 29, 2008 11:55 pm

Oserialer skrev:
Ezmode att levla som hunter ^^ Skaffa ett gorilla-pet och 2st T5, dra ihop 10 mobs o tryck volley 2 ggr Smile

its funny cuz its true!
Till överst på sidan Gå ner
Marshmallows




Man Antal inlägg : 15
Age : 32
Registration date : 08-12-28

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimetis dec 30, 2008 11:14 pm

hallå, skulle bara uppdatera er lite och säga att jag är 79 nu, lär dinga 80 någon gång nu inatt.
Sen blir det till att farma heroics så länge jag orkar!
Och hinner säkert köra några imorgon också, innan man ska iväg. Smile

/Vunlòl
Till överst på sidan Gå ner
Oserialer

Oserialer


Man Antal inlägg : 28
Age : 36
Registration date : 08-12-02

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimeons dec 31, 2008 1:15 am

Nötarrnn!! Iofs gick det rätt fort när jag levlade min hutner också ^^
Till överst på sidan Gå ner
Marshmallows




Man Antal inlägg : 15
Age : 32
Registration date : 08-12-28

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimesön jan 04, 2009 12:06 am

Hallå igen.
Hade bara tänkt uppdatera lite till, eftersom jag fortfarande väntar på ett svar.
Jag har fått en del gear nu, fortfarande lite kvar att fixa, men det kommer. Ringen från heroic strat vägrar droppa dock! :p
Här är armory länk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Vunl%C3%B2l

/vunlòl
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitimetor jan 08, 2009 3:53 pm

Vi har tyvärr redan för många hunter så som det ser ut nu tyvärr denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vunlòl - hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Vunlòl - hunter.   Vunlòl - hunter. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vunlòl - hunter.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» hunter
» 70 Draenei hunter
» 80 Hunter application.
» Limmp 80 Hunter
» Level 80 Hunter!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: