Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hunter/Lock aplication

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Hazhazii
Gäst




Hunter/Lock aplication Empty
InläggRubrik: Hunter/Lock aplication   Hunter/Lock aplication Icon_minitimemån jun 29, 2009 7:27 pm

Application template


Namn: Haz och Hazhaziin

Klass: Warlock och Hunter

Ålder: 23

Profession: 450 ench / 440 Tailor på Locken. Huntern har inga profs :S

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Destro, ( 3, 15, 53) Det är den speccen där jag för tillfället får ut mest dmg och som passar min gear bäst, van vid afli med, och gillar egentligen spelstilen mer, men som det ser ut nu så kör jag destro. På huntern kör jag Surv. (00, 15, 56). Upplever det som den speccen där jag presterar bäst just nu och som jag också tycker är roligast.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Jepp

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? På Haz, Hazhaziin eller Aberlour - Shattered hand EU, eller via mail om ni föredrar det zeeta_86@hotmail.com.

Tidigare guilder? Prevail

Varför lämnade du dina tidigare guilder? flera orsaker, blev trött på spelet under en period, dels pga lagg problem på servern, så valde att spela pvp i stället, då tog jag tillfället att flytta min char gratis till en annan server. Ganska kass på pvp, så flyttade till en lättare battle group ^^ sen hade jag en paus ett tag också...

Varför ansöker du till Prevail? Spelade med er tidigare, gillade hur saker och ting styrdes i guilden, inge slack eller onödigt whinande (förutom vid lagget på Thaddius kanske^^)

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Ranged dps, från antingen min lock eller hunter. nästan alltid online inför raids, redo med vad som krävs. Som person vet jag inte :S Hmm, jag ger inte upp, fullföljer det jag åtagit mig.


Vad förväntar du dig av Prevail? att utveclas inom min class, få spela med bra spelare och prova på allt vad spelet har att erbjuda.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear. Locken -
Huntern -

Känner du någon i guildet? Några Smile var med ett tag, så känner iaf till flera Smile

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? spelar efter jobbet tills jag somnar... dvs, mellan 18:00 - 24:00 på vardagar.. helger spelar jag från att jag vaknar tills jag somnar... med få undantag som äta, gå på toa och ibland kolla ut genom fönstret för att se vad det är för väder ^^

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. Locken - 49 days. Hunter - 29 days

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? allt i pre TBC utom Naxx, allt i TBC utom Sunwell.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?

Lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Hunter/Lock aplication Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter/Lock aplication   Hunter/Lock aplication Icon_minitimemån jun 29, 2009 7:59 pm

oh tjena haz Smile
här kommer dina armorys:


http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Haz
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Hazhaziin <- antar att det är din iaf?


får väl se va officers säger, har du nån uld exp förresten?
Till överst på sidan Gå ner
Hazhazii
Gäst




Hunter/Lock aplication Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter/Lock aplication   Hunter/Lock aplication Icon_minitimemån jun 29, 2009 8:38 pm

Hej Very Happy nah :S ingen ulduar exp tyvärr...som sagt, mest spelat pvp den senaste tiden... och då jag inte gjort det har jag pugat naxx och de andra gamla raid instancerna Razz också lvlat upp en horde palla... men inte spelat ulduar
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Hunter/Lock aplication Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter/Lock aplication   Hunter/Lock aplication Icon_minitimeons jul 01, 2009 5:28 pm

Tjena haz, atm är vi faktiskt fulla på hunters men skulle gärna tagit in din warlock, haken är bara att ditt gear är alldeles för dåligt och du har ingen experience i Ulduar alls. Tyvärr kan jag inte ta in dig, gl med att hitta en annan guild.

Denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hunter/Lock aplication Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter/Lock aplication   Hunter/Lock aplication Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hunter/Lock aplication
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto / moonking druid / lock maybe
» hunter
» Limmp 80 Hunter
» Level 80 Hunter!
» Xblade - 70 Hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: