Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 dekadent - dps dk

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
dekadent
Gäst




dekadent - dps dk Empty
InläggRubrik: dekadent - dps dk   dekadent - dps dk Icon_minitimemån jun 29, 2009 3:44 pm

Oi, detta lär bli en sämst application men tänkte att det är värt att försöka ändå :< tillhör dom som avskyr att applya

Heter Johannes, är 17 bast o bor i Stockholm. Har kört wow sen tbc då som hunter och warrior. Raidade aldrig regelbundet i tbc eftersom jag mer var inne på pvp, månaderna innan wotlk puggade jag allt utom sunwell. Har i wotlk tagit allt utom os25+3d och ulduar känner dock till de flesta taktikerna.
Kontot är mitt och är första ägaren. Nu under sommarlovet kan jag raida när som helst, annars kan jag väl nå en 90% raid att. ~~ antar jag

UI + kb's ... 113424.jpg

jag har tålamod och vet hur jag maximerar min dps och är ingen scrub som har 3k dps med endgame gear
letar atm efter raiding guild och gör ett stopp här först för att applya eftersom ni verkar ha det mysigt och känns som att ni har samma mål som mig

datorn funkar.
Till överst på sidan Gå ner
dekadent
Gäst




dekadent - dps dk Empty
InläggRubrik: Sv: dekadent - dps dk   dekadent - dps dk Icon_minitimemån jun 29, 2009 3:46 pm



UI och keybindings, länken såg inte ut att funka
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

dekadent - dps dk Empty
InläggRubrik: Sv: dekadent - dps dk   dekadent - dps dk Icon_minitimemån jun 29, 2009 4:25 pm

yep, lätt sämst apply; du kollade inte ens efter mallen! du kunde kolla andras applys innan du gör din egen...vad det gäller länkandet; gästrank kan inte länka, gör antingen ett konto eller skriv din armory/&jpeg address så kan en member länka

gör om Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cynthìa
Officers
Officers
Cynthìa


Man Antal inlägg : 11
Age : 41
Ort : Muppsala
Registration date : 09-04-27

dekadent - dps dk Empty
InläggRubrik: Sv: dekadent - dps dk   dekadent - dps dk Icon_minitimemån jun 29, 2009 11:31 pm

Vi behöver inga DKs för tillfället. Denied.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





dekadent - dps dk Empty
InläggRubrik: Sv: dekadent - dps dk   dekadent - dps dk Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
dekadent - dps dk
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: