Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Draenor Resto/ench Shaman

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Draenor




Man Antal inlägg : 5
Age : 33
Registration date : 09-06-28

Draenor Resto/ench Shaman Empty
InläggRubrik: Draenor Resto/ench Shaman   Draenor Resto/ench Shaman Icon_minitimesön jun 28, 2009 11:22 pm

Namn: Dannie Johnsson

Klass: Shaman

Ålder: 18, snart 19

Profession: Skinning och Leatherworking

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Spelar Resto som mainspecc, för jag gillar att hålla folk vid liv Smile.. sen spelar jag ofta ench i småraider och när inte healing behövs.. kan vara skönt att variera sig lite så man inte tröttnar på klassen.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? ja mellan mina 2 dualspeccs Razz

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Har mic, och använder ventrilo 24/7

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Danniejohnsson@hotmail.com || Fiselisa/Draenór ingame.

Tidigare guilder?Institution of anguish och Genesis

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Lack av folk så det inte blir nån 25man... folk som signar och inte kommer till raiden.

Varför ansöker du till Prevail? Hört mycket gott av en polare som lirar där.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Trogen spelare som gör sitt yttersta för att stödja guilden. Vågar prata så är inte tyst på vent!


Vad förväntar du dig av Prevail? Att det finns folk så man kan raida och klara progress Razz

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Draen%C3%B3r

Känner du någon i guildet? Grodolf och hans g-f Ullie!

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? är arbetslös så det kan bli hur mycket som helst.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 15 dagar på 80. levlade upp denna med linkat acc så har inte hunnit spela så mycket på den. Dock mycket speltid på min "alt" fiselisa.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? har gjort hela TBC på en bloodelf paladin vid namn jinmi, och vanilla på en prääst Tomatsallad.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Draenor Resto/ench Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Draenor Resto/ench Shaman   Draenor Resto/ench Shaman Icon_minitimemån jun 29, 2009 12:30 am

Draenor skrev:
Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? har gjort hela TBC på en bloodelf paladin vid namn jinmi, och vanilla på en prääst Tomatsallad.

lägg gärna till wotlk erfarenhet med på detta, ser bra ut även om du kunde skrivit lite mer under rubrikerna och improviserat lite Smile
Till överst på sidan Gå ner
Draenor




Man Antal inlägg : 5
Age : 33
Registration date : 09-06-28

Draenor Resto/ench Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Draenor Resto/ench Shaman   Draenor Resto/ench Shaman Icon_minitimemån jun 29, 2009 11:04 am

Hehe okej!

Raiderfarenheter Wotlk: I början av wotlk spelade jag med min warlock, några polare och jag gjorde en guild "candy mountain" som började köra naxx10. Sen slog vi ihop oss med en annan guild. Och blev Instituition of anguish. I den Clerade vi naxx25,OS25 och malygos 25. Sedan efter att den splittrats, joinade jag Genesis. Där jag har varit med och progressat ner hela ulduar 10 och 6 bossar i ulduar 25.
I mellan allt detta levlade jag upp en shaman då som jag linkat med en polare. Den blev helt plötsligt roligare att spela på än warlocken, så den har varit min "main" sedan länge nu.


Bild på mitt rading UI: http://yfrog.com/11wowscrnshot062209214828j

Dom snabbknappar jag använder mig av är.
§= Watershield
E= LHW
F= Riptide
Q= Earthshield
T= Instant HW
G= Healhstone
Sedan har jag totems på F9,F10,F11 och F12. som jag har signat på mitt tangenbord till "S1,S2,S3,S4" till vänster om caps osv.

Eftersom Chain healing har blivit näst intill värdelös i wotlk, så ser väl min rotation ut såhär. Earthshield --> Riptide ---> LHW ----> LHW.

Använder det bästa addonet för shaman "Totemtimers" som även håller koll på mina shields! Omen, Dmgmeter, X-pearl, DBM.
Hatar verkligen Grid. X-pearl det ända rätta! Smile

Hoppas detta räcker ;D
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Draenor Resto/ench Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Draenor Resto/ench Shaman   Draenor Resto/ench Shaman Icon_minitimemån jun 29, 2009 11:33 am

förebilder, livsstil, musiksmak, bostad, uppkoppling, dator, vänner, familj, skola/arbete, rykte, livsmål, vad-ser-du-dig-göra-dom-närmsta-tre-åren osv osv

.....näh jag skojar du har fått med allt det viktiga nu Smile

tummen upp!
Till överst på sidan Gå ner
Grodolf




Man Antal inlägg : 8
Age : 36
Registration date : 09-06-16

Draenor Resto/ench Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Draenor Resto/ench Shaman   Draenor Resto/ench Shaman Icon_minitimemån jun 29, 2009 11:54 am

Ser bra ut, spelade med dig i Candy Mountain och Institution of Anguish samt känner dig mycket bra IRL.

Trevlig, duktig, aktiv och lojal..tummen upp
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 37
Registration date : 08-12-03

Draenor Resto/ench Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Draenor Resto/ench Shaman   Draenor Resto/ench Shaman Icon_minitimemån jun 29, 2009 5:30 pm

Vi tar inte in fler resto shamaner atm. Denied.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Draenor Resto/ench Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Draenor Resto/ench Shaman   Draenor Resto/ench Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Draenor Resto/ench Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» DPS shaman 80
» Resto shaman
» Shaman Ele/enha
» Elemental Shaman
» 80 Enhancement Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: