Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shadow priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Spurre
Gäst




Shadow priest Empty
InläggRubrik: Shadow priest   Shadow priest Icon_minitimetor maj 28, 2009 9:15 pm

Namn: Jack

Klass: Priest shadow

Ålder: 15

Proffesion: Tailoring enchanting, nästan fullt i tailoring och kommer fixa enchanting full när ja lite mer pengar Smile

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Min nuvarande specc är shadow, kör det för det är det jag tycket är roligast och är bäst på. Har testat holy men det var inte lika roligt.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? ofc om ni har bättre förslag på specc så speccar jag gärna om, kan även specca healer om det behövs.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Japp har vent+mic och vågar tala om jag blit tilltalad.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? På wow, det är det ända jag gör framför datan

Tidigare guilder? Institution of anguish, pojkar med jättearmar

Varför lämnade du dina tidigare guilder? institution.. las ner, pojkar med jättearmar blev för mycket slacking och nästan inge raids.

Varför ansöker du till Prevail? Ni verkar som en seriös raiding guild som verkar gilla att komma någon vart i ulduar. har kört me några ev er i naxx pugs och ni verkar riktigt bra

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? en bra dps som är social och trevlig


Vad förväntar du dig av Prevail? bra raids, lära känna nya personer ha kul

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.

Känner du någon i guildet? nepp

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? typ typ 3 till 5 timmst om dagen

/played? Hur länge har du spelat din karaktär.44 dagar total, 26 i 80

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? kom till 80 i slutet av bc han bara köra karazhan. i wotlk har jag kört allt förutom os3d och lite av ulduar

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? kommer fixa proffesions fullt samt bästa enchantensen så fort ja har mer pengar

Lycka till

Om du har frågor ställ dom ingame (Men bara viktiga frågor)
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Shadow priest Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest   Shadow priest Icon_minitimelör maj 30, 2009 3:15 am

Ursäktar för fördröjning

Du har helt ok gear för ulduar och jag gillar att du lägger ner tid på det.
Jag skulle vilja snacka med dig om några små saker så ge mig en /w in-game så snabbt du kan

//MvH Vichi
Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shadow Priest
» Shadow priest apply
» Holy / Shadow Priest -Chif-
» Chif, Shadow Eller Holy Priest.
» Skitsnygg Priest!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: