Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Yiba dk

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Yiba
Gäst




Yiba dk Empty
InläggRubrik: Yiba dk   Yiba dk Icon_minitimetor apr 23, 2009 2:04 pm

Namn: Yiba

Klass: Death Knight, lvlade upp en mage till 64, sen passade jag på att köpa Wotlk. Gjorde en dk kl 20.00 på kvällen, kl 5 på morgonen gick jag och la mig, då var jag helt fast av min nya klass!

Ålder: 18

Proffesion: Valde mining pga att jag gärna sitter och farmar i timtal tillsammans med att jag kollar på Scrubs, sen håller jag på att lvla skinning för +Crit vilket är fint för min specc Smile

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen: Jag kör blood 51/2/18. Vill ha bra singletarget + fina autocleaves när det är trashpacks

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Yes klart, har dualspecc så det är ingen fara, i min secondary har jag unholy 12/0/59

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Det är klart jag gör, sitter gärna och småsnackar i ventrilo under raids också!

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Msn, mobiltelefon, mammas mobil, hemtelefon, /w. Räcker det? Smile

Tidigare guilder? Räknar upp dom äldsta jag lirat i först
-Dirigo ( var officer)
-Take The Risk
-UMM, Drog därifrån för att deras GM verkligen sög
-Real Strikes Again, blev disband i guilden när amadela blev kickad, det var då vi tillsammans startade min nuvarande guild Ascendence. Jag känner att våran progress går riktigt trögt, massa nötskal i den guilden också, blir ofta att man får sitta och vänta 5-10 efter en whipe på att folk går afk. Det är sånt jag vill slippa

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Läs ovan, duger inte det, skriv ingame så får ni bättre förklaringar Smile

Varför ansöker du till Prevail? Vill ha en riktigt bra guild med progress som är bra. Känner också att jag vill utveckla mig själv och det tror jag kan få göra med er.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag kan införa ett gott humör, en DK till guilden :L, sen även lite snack osv i ventrilo. Jag slackar aldrig, failar aldrig på taccs osv


Vad förväntar du dig av Prevail? Jag förväntar mig en bra tid mer er om jag får invite. Förväntar mig inget gear ur Ulduar och sånt. Men en riktigt härlig och _SOCIAL_ guild vill jag ha!

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.

Känner du någon i guildet? Cybele, har lirat i samma guild som Dyx (Dirigo)

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Varje dag, 5-8 timmar/dag.
Sen har jag ju flickvän också, men hon är inget hinder för min speltid (inte änsålänge iaf) =)

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. Just nu, 32 dagar Smile

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Inga alls :/ Men förstår spelet bra och har aldrig haft problem med taktiker i Lich King

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nej Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Yiba dk Empty
InläggRubrik: Sv: Yiba dk   Yiba dk Icon_minitimetor apr 23, 2009 2:09 pm

En av de bättre dk:s jag lirat med, han håller fin dps, har bra gear och är en extremt rolig person att lira med, bra apply med.

Ordet ligger hos officerarna

//Cybele


Senast ändrad av Cybele den tor apr 23, 2009 2:12 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
linusekman




Man Antal inlägg : 2
Age : 33
Registration date : 09-04-23

Yiba dk Empty
InläggRubrik: yiba   Yiba dk Icon_minitimetor apr 23, 2009 2:10 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gryn

Gryn


Man Antal inlägg : 50
Age : 43
Ort : Örebro
Registration date : 08-12-26

Yiba dk Empty
InläggRubrik: Sv: Yiba dk   Yiba dk Icon_minitimetor apr 23, 2009 3:04 pm

Ska inte säga så mycke, men va jag tror så letar vi nog healers, och boomkins.
Tanksen och dps är jue ganska så aktiva.
Till överst på sidan Gå ner
Privus
Officers
Officers
Privus


Man Antal inlägg : 68
Age : 35
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-09-26

Yiba dk Empty
InläggRubrik: Sv: Yiba dk   Yiba dk Icon_minitimetor apr 23, 2009 6:59 pm

Vill tyvärr inte ta in några fler DKs för tillfället.

Denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Yiba dk Empty
InläggRubrik: Sv: Yiba dk   Yiba dk Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Yiba dk
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Kanut dk

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: