Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Resto Shaman

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Moonraper




Man Antal inlägg : 5
Age : 34
Registration date : 09-01-19

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån jan 19, 2009 12:04 am

OBS! kan vara stavningsfel

Name: Kim Lindström

Class: Resto shaman

Age: 19

Proffesion: Jewelcraftning 433/455 Mining 450/450

Current Specc: 0/16/55

Are you willing to respecc? Självklart om det behövs

Ventrillo: JA en självklarhet enligt mig

contact information: Ingame eller så på hotmail

Previous Guilds? Lirat med illisuion

Why did you leave your old guilds? Dom sög till 100% dom var tvungen att puga naxxramas 25 man och sen var dom kass i övrigt inget mer jag behöver säga om dom

Why are you applying to Prevail? Vill satsa högt! , vill bli hardcore matrial igen som jag var pre-tbc

What can you provide to Prevail as a raider and person? 100% aktivitet , Social , trevlig och hjälper gärna till

What do you except about prevail? Seriös raidande

Gear: Fullt Heroes gear http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Moonraper

Do you know anyone in the guild? Ingen faktiskt

Game time? How much do you play each week? Hmm det vet jag inte men det är från när jag vaknar tills jag går och sover
/played? How long have you played your char. 44days

Past experience about raiding? Har raidat allt upp till BT inte på shammyn, lirade Priest innan jag tog ett uppehåll med shamanen

Misc infomation:
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån jan 19, 2009 11:33 am

Tja vad hette din präst och vilket guild/server spelade du på?

Tänkte bara kolla varför köpte du dps trinketen istället för healing trinketen för badges? och varför ingen enchant på Back och boots? och ingen extra socket på bält?
Anledningen till att jag frågar allt detta är att om du vill ha hardcore raiding då borde du åtminstonde ha full enchantat allt
Till överst på sidan Gå ner
Moonraper




Man Antal inlägg : 5
Age : 34
Registration date : 09-01-19

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån jan 19, 2009 6:20 pm

Carmela skrev:
Tja vad hette din präst och vilket guild/server spelade du på?

Tänkte bara kolla varför köpte du dps trinketen istället för healing trinketen för badges? och varför ingen enchant på Back och boots? och ingen extra socket på bält?
Anledningen till att jag frågar allt detta är att om du vill ha hardcore raiding då borde du åtminstonde ha full enchantat allt

Trinket var exakt som min andra trinket likadana därför köpte jag critt trinket har råd o köpa den andra också. Back har inte blivit av att fixa för jag har haft planer på att köpa en annan. har hoppas på att få bättre boost därför jag inte har enchantat. Wackoh (OUTLAND) är den jag har lirat på innan shamanen , det var när nerfen kom jag kom in i BT,
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 36
Registration date : 08-12-03

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån jan 19, 2009 6:39 pm

Accepted.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto shaman
» Fulefulast Resto Shaman
» Fullkorn Resto shaman
» Bártolomeus - Resto shaman
» Draenor Resto/ench Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: