Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fawntratt level 80 Holy Paladin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Fawntrat
Gäst




Fawntratt level 80 Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Fawntratt level 80 Holy Paladin   Fawntratt level 80 Holy Paladin Icon_minitimetis sep 22, 2009 6:37 pm

Personal Info
Name: Alexander
Age: 21
Country: Sweden

Character
Level: 80

My spec and why I use it:

This is pretty much a standard holy/prot spec with divine sacrifice and the necessary holytalents. I like it because it gives me good survivability but still I can keep up a good HPS when its needed.

Gear:

It sure is enchants missing and some of the enchants on my gear is pretty sucky, that can definetly be worked on. Im on it atm and I should be done soon.

Experience in World of Warcraft:
I cleared everything up to Kel'Thuzad in Vanilla. In Burning Crusade I took a break from the game after we've killed Kalecgos in Sunwell Plateau. I haven't been as active in WOTLK but Ive done all the usual stuff before Ulduar and the first three bosses in Ulduar 25.

Playtime:
Whenever there's a raid and I feel Ive got stuff to do in-game I'll be online. I'll be on from 18.00-00.00. I'm able to stay longer sometimes of course.

Don't know if theres alot more to say but. Im the original owner of the account and Ive had it since european final beta. I got alot of experience of end-game and I know what it takes to play hardcore PvE.

When I dont play WoW I work, travel, study and workout. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Fawntrat
Gäst




Fawntratt level 80 Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Fawntratt level 80 Holy Paladin   Fawntratt level 80 Holy Paladin Icon_minitimetis sep 22, 2009 6:51 pm

Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Fawntratt level 80 Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Fawntratt level 80 Holy Paladin   Fawntratt level 80 Holy Paladin Icon_minitimetis sep 22, 2009 7:26 pm

du får regga om du vill kunna linka, annars skriva ditt ingame namn så kan jag linka

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Fawntratt

så där har du din armory


Senast ändrad av Deamoneyes den tis sep 22, 2009 8:32 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Fawntrat
Gäst




Fawntratt level 80 Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Fawntratt level 80 Holy Paladin   Fawntratt level 80 Holy Paladin Icon_minitimetis sep 22, 2009 8:25 pm

Ojdå, det hade jag missat. Fawntratt heter jag.
Till överst på sidan Gå ner
Fawntrat
Gäst




Fawntratt level 80 Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Fawntratt level 80 Holy Paladin   Fawntratt level 80 Holy Paladin Icon_minitimetis sep 22, 2009 8:31 pm

Verkar som min armoryprofil har uppdaterats med min retrigear, som är hemsk för övrigt...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fawntratt level 80 Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Fawntratt level 80 Holy Paladin   Fawntratt level 80 Holy Paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fawntratt level 80 Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin I lvl 80
» holy paladin
» Pheng Holy paladin
» Kortleken, Holy paladin
» Femaré - Holy paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications-
Hoppa till: