Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Cazom Arane Mage

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Applicat
Gäst




Cazom Arane Mage Empty
InläggRubrik: Cazom Arane Mage   Cazom Arane Mage Icon_minitimesön aug 16, 2009 9:08 pm

Hej.
Mitt namn är Markus och jag bor i Örnsköldsvik (Västernorrlands Län)
Jag är 14 år.

WoW Info:
Jag nickar Cazzom och är en arcane mage med full epic.
I Vanillah han jag inte raida något (Var ungefär 55 när tbc kom)
I Tbc körde jag Kara, Gruul, maggy, za och inte hela men en bit i tk.
I Wotlk har jag exp i Naxx 10/25, EoE 10/25, Voa 10/25, Os 10/25 (Vet tacs i 3 drakar på 10man) och Ulduar 10 Siege, Antechamber, Hodir och Thorim (har inte klarat dom alla men kan tacs) och i ulduar 25 kan jag bara siege :/.
Jag har 100 Dagar playtime.
Jag har Herb skill 450, Tailoring 440 och Cooking 450 så jag kan komma med Fests och sånt till raids om det behövs.
Jag kan spela varje dag fram till ca 23:00 och på helger till 03:00 ungefär.
Inte säkert att jag kan komma på varje dag på grund av läxa men jag försöker göra den innan klockan 7.
Jag har vent både Mix och 3.0.

Armory lenk:

Dator och Internet info:
Vi har 24 mb/sek.
Vet inte så mycket om datorn men det laggar lite i Dalaran och inget i raider.E
En sak som kan vara viktigt och veta är att jag kan få dc mitt i raider på grund av ström av brott, men det var ett tag sen vi fick det sist och dvattenfall sa att dom skulle fixa det i sommar så jag tror att det inte kommer bli så mycket men man vet aldrig.

Det är mitt account första ownern på det.

Jag vill joier för att ni verkar schyssta och verkar raida seriöst, och vill komma längre i spelat och jag tror jag komma göra det om jag joinar er. Jag kan komma med bra dps i raider också feasts.

Mina förra guilder är alldeles för många, det har varit disbands och slack guildar och sånt. Guilden jag är i atm tycker jag tar för lite i ulduar (Tror inte dom tar hela ulduar och det vill jag att guilden jag är i ska.

ja det var allt tror jag, om det är nått ni undrar så är det bara att whispra mig ingame
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Cazom Arane Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Cazom Arane Mage   Cazom Arane Mage Icon_minitimesön aug 16, 2009 10:51 pm

Till överst på sidan Gå ner
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

Cazom Arane Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Cazom Arane Mage   Cazom Arane Mage Icon_minitimesön aug 16, 2009 11:25 pm

Helt OK apply dock anser jag att din ålder kan vara ett problem, du är lite för ung.
Sedan sa du att du har haft alldeles för många guilder tidigare - är du en guildhoppare?
Tycker även att du har lite för dålig raiderfarenhet.

Mitsu
Till överst på sidan Gå ner
Nexian




Man Antal inlägg : 5
Age : 29
Registration date : 08-12-19

Cazom Arane Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Cazom Arane Mage   Cazom Arane Mage Icon_minitimetis aug 18, 2009 2:15 am

Vad är det för fel att vara 14 Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Privus
Officers
Officers
Privus


Man Antal inlägg : 68
Age : 35
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-09-26

Cazom Arane Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Cazom Arane Mage   Cazom Arane Mage Icon_minitimeons aug 19, 2009 11:21 pm

Tycker det är ganska lustigt man klagar på att folk är för unga sen ser man en 14 åring som skriver en bra apply medan man har typ 1000 andra som är något äldre som tror att dom ska få joina för att dom skriver hej i sin apply.

Ett tips dock som många (de flesta) som skriver en apply borde göra.
Ta tiden att läsa igenom applyn innan du postar den så att du kan rätta till alla små slarvfel som lätt dyker upp, det ser något snyggare ut och ger en bättre bild av dig som skriver den.

Du får vänta på svar från Vichi lycka till.
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Cazom Arane Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Cazom Arane Mage   Cazom Arane Mage Icon_minitimetor aug 20, 2009 7:22 am

fullt på mages atm

Declined

GL med guildsökandet
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Cazom Arane Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Cazom Arane Mage   Cazom Arane Mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Cazom Arane Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» En trevlig mage.
» Jesqer - Mage
» mage apply
» Mage apply
» Cybele Mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: