Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Boomkin Druid. då kör vi en gång till.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tokigale
Gäst




Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Empty
InläggRubrik: Boomkin Druid. då kör vi en gång till.   Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Icon_minitimeons aug 05, 2009 1:10 am

Tja prevail, ska försöka en gång till eftersom ni nu är in need av en boomkin Smile

IRL Info : Mitt Namn är Marcus Nilsson , jag är 16 år snart 17. på fritiden spelar jag wow mestadels och är med mina kompisar. Började spela 2005 då min kusin fick mig att spela och då lvlade jag gubbar fram och tillbaka det blev aldrig en gubbe jag fortsatte på efter level 40. till slut hjälpte min kusin mig med att lvla en mage som till slut blev 60. men blev inget seriöst även då. så lvlade massa gubbar fram och tillbaka från 20-40. sen slutade jag ett tag kanske ett år nån månad innan wotlk kom så föreslog en kompis att jag skulle köra RAF med han och jag blev förvirrad eftersom det var nåt nytt och han tog mig in i världen igen då blev det en druid som så småningom blev 80... och för att komma ifrån wow lite för lite mer info om mig haha ^^ jag ska börja gymnasiet men det ska inte va några problem då mina föräldrar är okej med mitt datorspelande och dom har inget emot att jag sitter upp sent och spelar.

Proffesions : Jc = 450 och Alchemy = 450.

Min Specc & Rotation : 55/0/16 har speccat så för att jag inte ska gå oom och min faeri fire ger även 3% hit till alla andra. Rotation (nu) : Faeri fire -> Insect Swarm -> Moonfire -> Wrath (till crit och eclipse proccar) -> Starfire (till's eclipse är slut) -> Insect swarm -> Moonfire -> Wrath och så fortsätter det. Patch 3.2 Rotation : Faeri Fire -> Insect swarm -> Moonfire -> Wrath (crit & Eclipse) -> Starfire (fortsätter med starfire även eclipse är slut för solar eclipse, deras cd's är nu
separata.) -> Insect Swarm -> Moonfire -> Wrath. Fortsätter så, känns som boomkins dps kommer ökas.

Glyphs : Kan inte sätta in mina awesome Glyph bilder Sad men ajja
Major Glyphs :
Insect Swarm (förklaring vad den gör) : Increases the damge of insect swarm, but no longer affect's your victim's chance to hit
Moonfire : Increases the periodic damage by 75% but initial damage is decreased by 90%
Starfire : Your starfire ability increases the duration of your moonfire effect on the target by 3 sec, up to a maximum of additional 9 seconds.

Minor Glyphs :

Unburdened Rebirth : Your rebirth spell no longer requires a regeant
Glyph of the wild : Mana cost on your mark of the wild and gift of the wild spell reduced by 50%
Thorns : Increases the duration of thorn by 50 min when cast on yourself

Vad jag kan tillbringa Prevail : Dps , alltid på plats vid raid god tid innan fixat flasks och buffmat även repairat mitt gear. Signar ut i god tid om nåt Kalas skulle inträffa men inte så ofta ( nte så stor släkt ).

Raiding Experience :
Pre tbc : None
Pre wotlk : Karazhan ^^
Wotlk : got experience on everything or i know the tacs for it. readed up on the bosses that i dont got achie on:)

Played : 33 Days 2 hours 27 sec.

Tidigare guilder : Mithrid då jag var med tog vi inte mimiron , vezax och yogg. eftersom dom vill ta hardmodes och det gjorde vi Smile sådana som 4 torn , heartbreaker och ignis speedkill. Lämnade för jag ville spela boomkin, dom tog mig in som healer men tyckte inte healing var kul och lämnade då guildet för att spela boomkin för en annan guild.

Ventrilo saker : Jag snackar i mick om det så behövs annars är jag en tyst snubbe som låter officers/guild masters sköta snacket. Har även en stabil lina , aldrig gått dc under en raid. 14mbit/sek

Inte tatt med armory eftersom jag vet jag inte kan länka och litar på den trofasta Deamoneyes att göra det (A)

Jag har inget mer att tilläga tycker det ovanför sammansätter det mesta om mig och min char Smile
Har ni vidare funderingar som jag glömt ta med så skriv gärna Smile
Hoppas på det bästa ! (:
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid. då kör vi en gång till.   Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Icon_minitimefre aug 07, 2009 9:34 am

Du säger att du har kört hela Ulduar, hur kommer det sig du saknar achievmentsen på armory ? :/
Till överst på sidan Gå ner
Lenti
Gäst




Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid. då kör vi en gång till.   Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Icon_minitimefre aug 07, 2009 11:09 am

Tokigaleif är en polare till mig och jag har suttit på samma vent medans de har downat bossarna så jag försäkrar er att leif har tagit dem.
Till överst på sidan Gå ner
Tokigale
Gäst




Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid. då kör vi en gång till.   Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Icon_minitimelör aug 08, 2009 2:48 am

om ni undrar om någoting imorron så är inte jag hemma förräns på kvällen. farfar fyller 70 och han ville vi skulle till bakken -.-
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid. då kör vi en gång till.   Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Icon_minitimelör aug 08, 2009 8:40 pm

Accepted

/w random officer för inv
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid. då kör vi en gång till.   Boomkin Druid. då kör vi en gång till. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Boomkin Druid. då kör vi en gång till.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans
» Tokigaleif Boomkin
» Boomkin-zoerigzalt.
» Druid Eppel 18 år
» Apply druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: