Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Death knight: tank

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Plinka
Gäst




Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitimesön aug 02, 2009 1:22 am

Char: plinka, death knight, spec blood (tank), körde unholy tank innan men med blood buff jag raiden me olika bra buffs att ha, rotation är i stort sätt sammma.
Mina professions för tillfället är JC 100/mining 450 (håller på att skilla upp JC).

Irl: philip wilander heter jag och jag brinner för wow och sitter väl i stort sätt bara och spelar det förutom om jag skulle få för mig att hänga med polarna. geek
har en hyfsat bra dator som klarar hela ulduar utan lagg, brukar inte få någon dc heller under raidandet. kan raida i stort sätt varje dag och om jag inte skulle kunna så meddelar jag er officers.

Exp (vanilla, tbc, wotlk): spelade inte i vanilla och i tbc spelade jag på en tauren druid som jag bara lolade runt på (gjorde tyvärr inga raids Sad ).
i wotlk där imot har jag tagit naxx 10/25, eoe 10/25, os 2drakar och ulduar 10 prövat lite på yoggy så kan tacs på honom tagit några hardmodes på 10 med 3 torn på levi, heartbreaker och steelbreacker så jag kör mer än gärna hardmodes Smile. kört ulduar 25 också men bara tagit fram till generalen.

Annat: har en alt också en 80 hunter som har fullt gear från naxx 25.
guilden som jag var med i när wotlk släpptes disbandade när ulduar kom, och guilden jag är med i nu kör inte ulduar 25.
känner Grodolf och draenór som är med i er guild och de snackar bara bra om er . Very Happy

Hoppas jag får joina. btw sök på mig på armory plinka
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitimesön aug 02, 2009 7:36 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Plinka

där har du din armory, bara en fråga; vilken guild spelade du i för din uld exp? eller var allt puggat?
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitimesön aug 02, 2009 11:08 am

Kass apply.. men du har hyfsad gear det jag inte fattar är hur lite hp du har :< jag får inte till det jag menar med ulduar gear borde en DK tank lätt komma upp i 35k hp
Till överst på sidan Gå ner
Draenor




Man Antal inlägg : 5
Age : 33
Registration date : 09-06-28

Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitimesön aug 02, 2009 12:20 pm

Jag vill bara säga att jag spelat med denna snubben sedan han började lira. Och han har verkligen utvecklats till en expeptionell spelare.

Och det där med HP't så visar armory inte med Frost Pressence igång?
Till överst på sidan Gå ner
plinka
Gäst




Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Re: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitimesön aug 02, 2009 1:16 pm

all exp jag har i ulduar fick jag med genesis tog några hardmodes med dem också. det med hp:t har beror ju på att armory tydligen inte visar min precens med den har jag nästan 35k hp är kanske någon 100hp under (armory värkar vara lite buggat).
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitimesön aug 02, 2009 3:01 pm

Körde ulduar 10 med snubben för inte så länge sedan, han var en helt ok tank, tummen upp från mig
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitimesön aug 02, 2009 6:29 pm

Tycker inte en 30 sekunders ansökan kan tittas igenom seriöst imo? Tänk på att en ansökan är vårat första intryck av dig som person och spelare (vi som inte känner dig på något sätt tidigare dvs) och mitt första intryck på dig är tummen ner för tillfället.

Jag tycker att du ska göra om din ansökan. Gärna så man faktiskt orkar läsa igenom hela utan att ögonen börjar blöda pga särskrivningar mm.

Mitsuki
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Death knight: tank Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight: tank   Death knight: tank Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Death knight: tank
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Death Knight Frost Tank Application
» Azalýl - DPS Death Knight.
» Application. Dps Death Knight Tantberit.
» DK Tank
» Ergeny dk tank

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: