Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Centah, Mage application

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Centah,
Gäst




Centah, Mage application Empty
InläggRubrik: Centah, Mage application   Centah, Mage application Icon_minitimelör jul 25, 2009 8:51 pm

Namn: Victor

Klass: Mage

Ålder: 17 blir 18 senare i år

Profession: Enchanting 450 och Inscription 450

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Jag har Dual-specc där den ena speccen är Arcane 57/3/11. Det är en specc som jag har spelat med sen naxx och jag älskar den speccen. Den andra speccen är 20/51/0 vilket är den bästa raid speccen och det är en specc som jag också spelar bra med.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Jag är alltid villig att specca om för guilden.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Ja jag har ventrilo och mick och jag kommer att använda den när jag blir tilltalad

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Ni kan nå mig på Msn och på mobiltelefon men jag vill hellre ge bort den informationen till en officer In-game.

Tidigare guilder? Divine chaos och Heigan s Dance Club (båda finns på min gammla server Vek'nilash) och Long distance på Shattered Hand.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Divine chaos lämnade jag för att den disbandade några veckor innan ulduar patchen pga att folk slutade spela. Jag lämnade Heigan s Dance Club för att spelarna flyttade till olika servrar för att Vek'nilash var död och då blev det inga fler raids. Nu är jag med i Long Distance men jag tänker lämna den guilden för jag vill raida ulduar och progressa när nya raids kommer istället för att raida naxx och eoe 10.

Varför ansöker du till Prevail? Jag vill vara i en riktigt bra guild som progressar och inte ger upp när det blir svårt.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag är en rolig glad person hjälper till när jag kan. Jag ger allt jag kan i raids och har lätt att förstå saker jag ska göra.


Vad förväntar du dig av Prevail? Jag förväntar mig att alltid tillräckligt med personer när det är raids och att folk inte slackar.

Gear: blandning mellan 10man ulduar och 25man naxx gear.

Känner du någon i guildet? Cybele

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Nästan för Mycket ^^

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. Jag har spelat ungefär 69 dagar

Tidigare raid erfarenheter? Jag började spela sent i TBC så jag hann bara med Karazhan och lite av ZA. I wrath har jag klarat hela naxx 10/25 OS utan drakar 10/25 och var nära på att klara 2 drakar i 25. jag har bara klarat EoE i 10man för guilden ville inte göra 25man. Jag har downat 13/14 ulduar bossar och hodir hardmode.

Hoppas att ni tycker om min apply Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Centah, Mage application Empty
InläggRubrik: Sv: Centah, Mage application   Centah, Mage application Icon_minitimelör jul 25, 2009 9:29 pm

Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Centah, Mage application Empty
InläggRubrik: Sv: Centah, Mage application   Centah, Mage application Icon_minitimesön jul 26, 2009 3:56 am

Helt ok app, skulle vilja vet några fler saker

/w vichi ingame så ska vi prata lite
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Centah, Mage application Empty
InläggRubrik: Sv: Centah, Mage application   Centah, Mage application Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Centah, Mage application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Application
» 80 Hunter application.
» Rogue 51/13/7 application
» Tank Warrior - Application
» Edara 80 Rogue Application

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: