Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Applikation mage

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Puttentw
Gäst




Applikation mage Empty
InläggRubrik: Applikation mage   Applikation mage Icon_minitimemån jul 20, 2009 10:14 pm

Jag har kopierat min förra Applikation för jag har precis likadana svar och har nu skillat up en o snart två professions Very Happy


Namn: Fredrik petersson

Klass: Mage

Ålder:17

Profession: Har nu under två veckors tid fördjupat mig i Jewelcrafting och har skillat upp de till 405 och har 3 st prismatic Sockets hoppas att ni gillar de

Nuvarande specc: Specc Min specc är lite efter smaken spelar 19/52/0 gör detta för de är en bra specc o jag gillar att spela fire + de är en skön rotation av spells

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? ja så klart

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? klart

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? msn / mobil , Är Alltid online på wow när Msn är på o mobil vill jag tyvärr inte ge ut men till officers så ja

Tidigare guilder? Sanctus/Genesis/Daemonicus

Varför lämnade du dina tidigare guilder? jag leavde Sanctus pga Skolan o Genesis va jag med i ett tag sedan fick jag ett erbjudande av Daemonicus o dom hade en mkt bättre Progress än Genesis så jag tackade för mig o gick till Daemonicus. Och var med i Daemonicus i 3 veckor sedan fick jag problem med internet och missade 3 raider som jag hade signat till o blev då kickade kunde inte ge dom någon slags av Info.

Varför ansöker du till Prevail? Som ni kanske märkt så är jag guild lös o vill gärna börja raida med en bra guild.under tiden här på shattred hand så har jag sett mkt o hört mkt av er o talade med en vän i guilden o han sa att ni letar efter en aktiv mage o jag tänkte efter å såg i fall jag kunde va aktiv raider o svaret blev ja så hoppas på ett bra svar Very Happy

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Är en mkt glad o rolig person och vill gärna hjälpa till så mkt de går. Som spelare är jag aktiv o gör alltid 100 % gör ofta inga misstag i raids o har alltid flasks o pengar med till raids.


Vad förväntar du dig av Prevail? Att vi alltid är 25 personer som kan raida .

Gear: Allt det bästa från Naxx 25 några få epics ifrån Ulduar 10/25 + två t7 o en T7.5 o Tre tröjer i från MQ i två byxor från JC Very Happy

Känner du någon i guildet? jaaa jag känner den där Grodolf

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? 24/7 Nä men så ofta jag kan

/played? Hur länge har du spelat din karaktär? 66 days o 14h

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Började spela i TBC och då var det bara pvp för mig varje dag.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
Jag har tagit ner till Mimiron i både 10/25 Så jag har en bra efaranhet i Ulduar. Jag tycker Guilden Prevail verkar mycket bra och önskar få hjälpa till så mycket de går i
eran progress tack för mig rendeer
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Applikation mage Empty
InläggRubrik: Sv: Applikation mage   Applikation mage Icon_minitimemån jul 20, 2009 11:14 pm

du tycks dock envis med att inte ge ut ditt char namn....varken i ditt användarnamn eller apply finns din mages namn, därför kan ingen länka din armory denna gången heller.
Till överst på sidan Gå ner
Puttentw
Gäst




Applikation mage Empty
InläggRubrik: Armory länk   Applikation mage Icon_minitimemån jul 20, 2009 11:37 pm

Ledsen att jag glömde mitt namn. Jag heter Puttentwist och här är min armory länk:
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Applikation mage Empty
InläggRubrik: Sv: Applikation mage   Applikation mage Icon_minitimemån jul 20, 2009 11:53 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Puttentwist

så, där har du din armory, vet inte hur det ser ut med mages atm, men vänta på svar från en officer/gm
Till överst på sidan Gå ner
Mliinz :©

Mliinz :©


Man Antal inlägg : 8
Age : 32
Registration date : 09-05-26

Applikation mage Empty
InläggRubrik: Sv: Applikation mage   Applikation mage Icon_minitimetis jul 21, 2009 12:15 pm

Low spell (fire/frost) hit: 13.8% < 17% (84 more HR to cap) hmm? enligt Be.imba.hu

Och du sa att du lämnade Genesis och joinade Daemonicus för att du fick det erbjudandet?, Som jag har sätt så gjorde du en apply på Daemonicus medan du var med i Genesis, Och så om du skulle komma in i Prevail och få ett annat erbjudande att joina något annat guild som har progressat lite mer, skulle du göra det?
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Applikation mage Empty
InläggRubrik: Sv: Applikation mage   Applikation mage Icon_minitimesön jul 26, 2009 4:00 am

Declined

Gl med guildsökandet
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Applikation mage Empty
InläggRubrik: Sv: Applikation mage   Applikation mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Applikation mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Jesqer - Mage
» mage apply
» Mage apply
» Cybele Mage
» Einox, Mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: