Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Limone Surv/MM Hunter

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Limone




Man Antal inlägg : 1
Age : 33
Registration date : 09-06-28

Limone Surv/MM Hunter Empty
InläggRubrik: Limone Surv/MM Hunter   Limone Surv/MM Hunter Icon_minitimeons jul 08, 2009 11:36 pm

Namn: Kim

Klass: Hunter

Ålder: 18

Profession: Mining 450 & JC 445

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen: Jadu, nuvarande är Survival, men brukar ofast köra MM i raids för att buffa upp raiden lite extra Smile

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Absolut

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Självklart

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Mobil, msn, ventrilo, in-game (Limone)

Tidigare guilder? Adept

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Inte kul med en guild med hälften retards andra hälften P12

Varför ansöker du till Prevail? Ser er som en väldigt seriös och bra guild.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Som spelare kan jag tillföra en del bra dps, som person massa. You name it!


Vad förväntar du dig av Prevail? Att raids går igång på utsatt tid, viktigt!

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Limone

Känner du någon i guildet? Ja, Weave (han har väl bara varit medlem någon dag dock)

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Från när jag kommer hem från jobbet (17) till 00:00 typ

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 15 dagar 2 timmar på 80

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Pretbc = None, TBC = Allt förutom SWP

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nej inte direkt, bara att fråga mig något ingame om det är något ni undrar över Smile
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Limone Surv/MM Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Limone Surv/MM Hunter   Limone Surv/MM Hunter Icon_minitimetor jul 09, 2009 7:22 pm

Jag hittar inte dig på armoryn och dessutom så söker vi inte för hunters tack för visat intresse men Denied
Till överst på sidan Gå ner
 
Limone Surv/MM Hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Daghelito - Surv. hunter
» Keebabben- Hunter - surv
» Bostor Surv. Hunter
» hunter
» Vunlòl - hunter.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: