Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mage apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Izoe




Man Antal inlägg : 1
Age : 29
Registration date : 09-07-05

Mage apply Empty
InläggRubrik: Mage apply   Mage apply Icon_minitimesön jul 05, 2009 5:15 pm

Namn: Blackgard

Klass: Mage

Ålder:15

Profession:Mining/Skinning, ska byta till JC/insc

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Jag kör arcane i pve, jag gillar arcane, det är roligt osv Razz

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Jag har vetrilo, och en mick och jag kommer prata på vent om ngn frågar mig =)

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Msn? =)

Tidigare guilder? everlasted morality och Ngamers på min paladin, har också varit i reformed i kort tid

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Everlasted sluta raida när ulduar kom, jag spela med morality först, sen joina jag Ngamers, så merga dom så fick jag inte följa med på mergen Razz och reformed lämna jag pga att jag fick förfrågan om att joina morality

Varför ansöker du till Prevail? Jag tror att det kommer bli kul att börja raida igen med en bra guild.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag kan dpsa =) och jag kan vara rolig också =)


Vad förväntar du dig av Prevail? mycket roligt raidande =)

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Blackgard
Jag har tyvär lite pvp gear, men jag arbetar på det =)

Känner du någon i guildet? Amyia =P

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Jag spelar nästan hela dagarna varje dag i veckan =)

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. denna char har jag spelat på i 25dar, på played, men har även en druid och paladin, med 90 och 30 dagars played

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Inget på pre tbc, men på Storscale kom jag till felmyst på druiden men guidlen "Reunion"

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nej inget specielt
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimemån jul 06, 2009 2:47 am

DENIED

Du är lite för ung och ditt gear håller inte måttet för att joina Prevail atm , gl med guildletandet.
Till överst på sidan Gå ner
 
Mage apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage apply
» mage apply
» Arcane mage apply
» Apply
» apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: