Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Druid Eppel 18 år

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Eppel
Gäst




Druid Eppel 18 år Empty
InläggRubrik: Druid Eppel 18 år   Druid Eppel 18 år Icon_minitimesön nov 23, 2008 3:25 am

Goddagens mina små vänner.



Jag är en female nightelf druid som just nu är level 75. Har inte hunnit lira så mkt efter wotlk kom ut. Men jag ska vara 80 inom en veckas tid.

Jag och mina kompisar Benknäckare och Konkelberry söker en seriös PVE guild som vi kan stoja runder i. Nej men helt seriöst jag vill komma in i guilden eftersom jag hört om dess PVE progress pre wotlk. Jag var med inom BT området i tbc. Inget o skryta om kanske men ja.

Jag är villig att specca vilken specc som helst. Ni vill ha resto, jag tar resto. Spelar absolut ingen som helst roll. Vi 3 kompisar har spelat tillsammans sen evigheternas evigheter därför vill vi fortsätta med detta spektakel. Om vi lirar i olika guilder sker katatstrofer jorden runt. Om ni tackar nej till denna über druid har ni gjort ett stort misstag kan jag säga. Är ni intresserade av Eppel? Den största druiden inom World of Warcraft genom tiderna? Skriv till mig ingame eller svara på denna tråden. Tack på förhand. Er Äppel.
Till överst på sidan Gå ner
Eppel
Gäst




Druid Eppel 18 år Empty
InläggRubrik: 18 år druid   Druid Eppel 18 år Icon_minitimesön nov 23, 2008 3:35 am

Okej, jag gjorde fel. Benknäckare sa just att jag ska kopiera er egen mall till applikationer. iallafall, ignorera min förra förvirrade lördags-apply. Här kommer den riktiga






Name: Robin

Class: Druid

Age: 18

Proffesion: Inget atm, får se vad jag lvlar upp.

Current Specc: Jag lvlar som balance, nämn en specc och jag speccar om. Jag är imba

Are you willing to respecc? OFC LOL OMGOMGOMG

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? Har allt baby

contact information: Where can we reach you? Ingame eller svara på denna tråden.

Previous Guilds? Ny-migrerad från Dentarg.

Why did you leave your old guilds? Migrering.

Why are you applying to Prevail? Mina vänner spelar här och jag vill spela seriös PVE.

What can you provide to Prevail as a raider and person? Jag äger. Nej men jag kan oftast spela, förhoppningsvis alla raid tider. Jag kommer göra vad jag blir tillsagd.



What do you except about prevail? Väldigt duktiga pre-wotlk. Mina kompisar spelar här och jag vill spela med dem.

Gear: Armory link: Spelar kanske inte så stor roll nu.

Game time? How much do you play each week? Varje dag, varierar från dag till dag hur många timmar dock. har en flickvän som kräver lite speltid också.

/played? How long have you played your char. 30d

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? tbc allt upp till BT, pre tbc 4 bossar in på naxx.

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about? Jag tycker om pepparkakor även maränger.
Till överst på sidan Gå ner
 
Druid Eppel 18 år
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» Apply druid
» 80 Resto Druid.
» Moonkin druid
» 80 resto druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: