Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Enhancement shaman applying.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ishid
Gäst




Enhancement shaman applying. Empty
InläggRubrik: Enhancement shaman applying.   Enhancement shaman applying. Icon_minitimetis maj 12, 2009 8:01 pm

Namn:Jimmy

Klass:Shaman (enhancement)

Ålder:20(blir 21 i år)

Proffesion: BS/Mining (kommer byta mining mot JC för maximal dps)

Nuvarande specc: Just nu är jag Enhancement(för mer detaljerad info se på min armory-länk)
Jag gillar melee-klasser till att börja med. Sedan så är enhancement en klass som även fast den är melee så hjälper den raiden gansa mycket, med olika totems och crit-buffs. Vilket inte är allt för vanligt för melee.

Jag Har healing som off-specc, vilket borde vara det som man skulle vilja mig att off-speca till, om fallet nu är annat, så är jag villig att off-specca så länge det hjälper till i raidandet.

Ventrilo: Jag har både Ventrilo, samt TS. Jag har drygt 4 headsets som alla fugnerar mer eller mindre, varav 2 fungerar felfritt.

Kontakt information: MSN black_cavetroll@hotmail.com ,Mail: Densamma, Mobil: 0704607035, Stormrage(servern): Ishid(karaktären).

Tidigare guilder? Valaquenta, Twilight, VANQUISH, Heroes of Warcraft, Effectuate.

Varför lämnade du dina tidigare guilder?
Valaquenta: Detta var ett Beta-guild och när retail kom ut lämnade ala "higher-ups" vilekt resulterade i att guildet föll samman.

Twilight: Riktigt trevligt guild, vi var bland top4 att ta ned Ragnaros på servern... Dock så var det massa drama bland folket när vi införde ett nytt DKPsystem, vilket resulterade att guildet föll och vi itne kunde få ihop 40pers till varje raid.

VANQUISH: Efter att ha tagit ett break från WoW på kanske 1-2 månader så började jag spela igen, denna gången startade jag och en polare ett nytt guild, det gick jävligt bra och vi clearade all content upptill och med AQ40. Sedan så lämnade min polare som jag ledde guildet med för att spela Horde med sin bror.
Jag fortsatte att leda guildet tills jag stötte på massa IRL problem, med att en familjemedlemm dog samt att jag förlorade en flickvän som jag ahft i 4 år, så jag klarade inte av wow just då, så jag lämnade över guildet till en polare som var ansvarig av sig.

Heroes of Warcraft: Jag bestämde mig att spela igen när det kanske var 2 veckor kvar till WotLK, min polare hade ett guild på Stormrage så jag började lira där. Fick testa på lite instancer i TBC efter att jag dragit upp en Shaman från grunden.(Då samma ex som gjorde slut med mig fick för sig att ge igen och raderade min warrior, vilket också var en anledning att jag inte orkade fortsätta spela förut.... ge aldrig bort account-info till flickvänner).
När WotLK kom ut så spelade jag med dem, men de raidade aldrig, stannade typ en månad sedan snackade jag med guildledaren där och berättade att jag ville raida.

Effectuate: Detta var guildet jag drog mig till då, trevligt och bra guild som progressade på en stadig nivå. Det enda som var lite jobbigt var att de flesta i guildet var danskar, och om det var några på TS när det inte raidade så snackades det danska, vilket gjorde att jag kände/känner mig väldigt utanför från guild-gemenskapen. Vi har clearat till mimiron, men mycket folk gör samma misstag om och om igen, vilekt jag anser kana vara frustrerande ibland, även om jag fortsätter oavsett. Hur som helst så vill ha ha ett svensktalande guild där guild-gemenskapen är hög och där alla spelare vill progressa!

Varför ansöker du till Prevail? På grund av att jag vill ha ett svensk guild med känsla och vilja.(läs ovan för mera info)

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?
Som spelare= En stabil spelare som tillför sitt yttersta inom dps samt konentration. Att man ibland måste gå utanför den normala taktiken då onormala saker händer och itne bara följa taktiker blint oavsett vad och sedan gnälla på att det inte fungerar.

Som person= En glad person som kanske är lite konstig i huvudet, men som har ett gott hjärta ^^


Vad förväntar du dig av Prevail? En skön stämmning och en bra koordinationsförmåga som ska leda er(med kanske mig själv) till topstrderna på servern!

Gear:
Min healing-gear saknar kanske 3 slots epic. (fick för mig att jag itne kunde länka ordentligt som gäst, när jag kollade på andra personers appliations, så jag skrev in det normalt.

Känner du någon i guildet? Tyvärr inte då jag spelar på Stormrage, men snackade med någon lite snabbt på en nyskapad gubbe på eran server för att få snabb info om er. Minns tyvärr inte namnet.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
I stort sett varje dag beroende på situation så kan jag göra saker på helgerna ibland.

Speltiderna ligger runt 17:00-03:00

/played? 40d,21t Jag har spelat sedan ett tag innan Wotlk kom ut, men då har jag varit på semester i 3 veckor också.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?
MC
BWL
NAxx(pre-tbc)
AQ20
AQ40
ZG
Kara
Gruul
Matheridon
ZA
(han itne med så mycket TBC)

Övrig infomation:
Det enda är väl att jag varit Raid-ledare förut. Sedan var jag MT i Valaquent och vanquish, och OT i twilight. Varit någon form av officer i de flesta guilden. ^^

VIKTIGT: Jag spelar på Stormrage för tillfället, men jag för över gubben samma dag, om jag blir antagen.


MvH Jimmy "ishid" Kedert
Till överst på sidan Gå ner
Ishid
Gäst




Enhancement shaman applying. Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman applying.   Enhancement shaman applying. Icon_minitimetis maj 12, 2009 8:05 pm

Visade sig att det inte gick att skriva in "normalt" heller, så någon annan får länka åt mig xD


För att förtydliga så heter min karaktär

Ishid och jag spelar på Stormrage
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Enhancement shaman applying. Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman applying.   Enhancement shaman applying. Icon_minitimetis maj 12, 2009 8:35 pm

Till överst på sidan Gå ner
Privus
Officers
Officers
Privus


Man Antal inlägg : 68
Age : 35
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-09-26

Enhancement shaman applying. Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman applying.   Enhancement shaman applying. Icon_minitimetis maj 12, 2009 8:44 pm

Minst sagt utförlig apply...
Kontakta mig ingame så kan vi snacka lite
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Enhancement shaman applying. Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman applying.   Enhancement shaman applying. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Enhancement shaman applying.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» warlock applying.
» DPS shaman 80
» Resto Shaman
» Shaman apply
» Resto shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: