Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 hunter apply aneroux

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
aneroux




Man Antal inlägg : 2
Age : 32
Registration date : 09-05-03

hunter apply aneroux Empty
InläggRubrik: hunter apply aneroux   hunter apply aneroux Icon_minitimesön maj 03, 2009 6:54 pm

hej jag skulle vilja joina er guild ^^

namn: aneroux
klass: hunter
ålder: 17
proffesion: leatherworking(439) och minning (450)
nuvarnade specc : jag är survival just nu eftersom jag får bäst stats och dps från detta

är du villig att specca om? : om någon i guilden skulle önska att jag respecca skulle jag göra det för guildensbästa

ventrilo: jag har headset och kan använda ventrilo har alla versioner atm så behöver bara info så kan vi snacka

kontakt information: jag spelar mycket wow så jag brukar alltid va inne på aneroux eller luxanda min alt om ni vill kan ni ringa mig 0763495987 eller adda min msn leandro035_flores@hotmail.com brukar va inne där när jag inte är inne på wow
tidigare guilder : beyond på azjol nerub och sanctus och ascendence på shattered hand

varför lämmnade du dina tidigare guilder :beyond lämnade jag för att det såg inte ljust ut för dom skitmånga lämnade och slutade spela efter konflikter och drama så min klasskompis fick mig och transfera till shattered hand i sanctus lefta skitmånga efter konflikter och bråk där med så jag och min bästa vän då drog till ascendence för lite lungt och ro och mycket raidande och för ascendence min nuvarande guild har inte direkt stor progress i 25 mana ulduar fokuserar mer på 10 mana ulduar så ville hitta en guild som vill progressa 25mana ulduar inte att ascendence inte vill utan att det e bara att vi inte alltid hade folket till 25mana
varför ansöker du till prevail: har hört från många att detta va en bra guild och svensk så det känns som jag skulle passa in där har några bekanta från sanctus i prevail som jag håller kontakt med och snackar då och då

vad kan du tillföra som prevail som spelare och som person? : jag skulle alltid göra det bästa jag kan ifrån mig i dps och jag hjälper gärna till om det e någon i guilden som behöver hjälp med frågor eller heroics eller nått liknande

vad förväntar du dig av prevail? : det jag förväntar mig av er är att jag skulle kunna få raida med er och att vi tar oss igenom nya bossar, att ni kanske tar in mig med öppna armar och får mig o känna mig som en i guilden ^^

Gear: armory http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Aneroux&gn=Ascendence

mina stats på armory verkar va buggade eftersom för min ranged attackpower ligger på 4,7k och min crit på 38,14%

känner du någon i guilden : jag känner dolce , paris och tarenoai från sanctus tycker dom är skittrevliga

speltid? : jag slutar skolan varje dag vid 15:00 så runt 16:00 varje dag loggar jag in och börjar spela tills jag lägger mig runt 03:00
min /played ligger på 105 dagar

tidigare raid efarenheter? jag började spela i tbc i en guild som hette beyond där clearade vi allt utom sunwell så jag har clearat . kara,gruul,ZA,MH ,BT och nu i wotlk med sanctus clearade vi 25 sarth, 25malygos och 25 naxxramas och i ascendece har vi clearat nästan hela 10mana ulduar + 1 boss i 25 mana fast vi har försökt på razor och XT

övrig information: jag slutar ju skolan vid 3 så runt fyra är jag alltid inne går på en privat skola så vi har inga läxor så jag spelar resten av dagarna, kommer alltid komma förbered till raids med flaskor, food, pilar och påläst på nya bossar


det va nog allt hoppas ni tycker om min apply om ni har frågor om något så e det bara att whispa mig kommer kolla er hemsida dagligen om ni har någon fråga där^^


Senast ändrad av aneroux den sön maj 03, 2009 7:13 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : fick fel på lite fakta)
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

hunter apply aneroux Empty
InläggRubrik: Sv: hunter apply aneroux   hunter apply aneroux Icon_minitimemån maj 04, 2009 5:54 am

Bra genomförd apply och jag vill ha in en till hunter

Accepted

/w Vichi för inv ingame
Till överst på sidan Gå ner
 
hunter apply aneroux
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» apply --> luenas 80 hunter
» Apply
» Shaman apply
» Apply
» apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: