Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shadow priest apply

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Skuggmar
Gäst




Shadow priest apply Empty
InläggRubrik: Shadow priest apply   Shadow priest apply Icon_minitimeons apr 29, 2009 8:29 pm

Namn: Skuggmaru (irl August)

Klass:Priest

Ålder:17

Proffesion:Herb / tailoring 450/300

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen: jag är atm ett shadow specc som jag själv skramlade ihop rättså snabbt så om ni tittar på min talent tree så äre inte att jag har nån specialare utan det blev fel och kommer respecca snabbt. Jag följer Ensidias bästa shadow priest Muqq och speccar som honom.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Absolut om ni har nån bättre ideé eller i kris.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Jag har ventrilo och mic jajamensan, kommer snacka när ni vill.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Ni når mig på Skuggmaru priesten.

Tidigare guilder? Ascendence, och sen har jag spelat på frostwhisper kom hit för typ 3 veckor sen och hade några polare i Ascendence men de blev alla kickade pga slacking lite förseningar till raids och sånt och officerna kickade för många så nu kan vi inte progressa 25-man längre.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Ascendence eftersom dom inte kan progressa såklart dom på frostwhisper var nästan samma problem vi kunde inte ta 3d sarth innan ulduar patch och jag blev lite irriterad eftersom folk lyckades dö i shadow fissure och allt klantigt man kan göra.

Varför ansöker du till Prevail? Jag ansöker till Prevail eftersom jag söker en bättre raiding guild och då äre ingen nackdel att allihoppa är svenskar också. Jag tror jag kan komma bra överens med er.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? En Shadowpriest med nice aoe dps nästan lika nice boss dps och en trevlig spelare.


Vad förväntar du dig av Prevail? Trevligt folk och bra raids.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear
Tyvärr tyvärr så är jag inte helt hitcapped kommer bli inom några dar eller kanske en vecka har saker att köpa och raids att göra.

Känner du någon i guildet? Nej inte va jag vet tyvärr men jag kommer förhoppningsvis lära känna en del.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? mycket, varje dag beror på hur dan ser ut och så men ofta runt 3-5 timmar.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 56 days

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? alla raids i TBC utom Sunwell.
Pre TBC bara Onyxia.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? hmm , aa asså ja kommer skilla tailoring snabbt och som ni kan se har jag inte alla de bästa enchantsen men det kommer ja få när ja får mina pengar med herb.

Lycka till

Om du har frågor ställ dom ingame (Men bara viktiga frågor)
Till överst på sidan Gå ner
Skuggmar
Gäst




Shadow priest apply Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest apply   Shadow priest apply Icon_minitimeons apr 29, 2009 8:30 pm

Hoppsan glömde klippa av slutet men ignora det bara
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Shadow priest apply Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest apply   Shadow priest apply Icon_minitimelör maj 02, 2009 12:06 am

Tog precis in en ny shadowpriest

Declined
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shadow priest apply Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest apply   Shadow priest apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow priest apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shadow priest
» Shadow Priest
» Holy / Shadow Priest -Chif-
» Chif, Shadow Eller Holy Priest.
» Holy Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: