Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Diaan - Holy Priest

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Diaan
Gäst




Diaan - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Diaan - Holy Priest   Diaan - Holy Priest Icon_minitimeons apr 08, 2009 2:39 am

Application template


Namn: Diaan (Daniel irl)

Klass: Priest

Ålder: 16

Proffesion: Enchanting & Skinning (dock inte högskillad i något av dem)

Nuvarande specc: Holy . Har speccat som jag har gjort eftersom jag tycker den ger mest som healer både i mana regen , sp och användbara spells.

Är du villig att specca om? Inga problem.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Inga problem.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Ingame är bäst antar jag , är ändå online ofta så det borde inte vara något problem.

Tidigare guilder? Mithrid

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Det funkade inte redigt med Mithrid och jag lämnade för att jag fick alldeles för lite raid spots enligt mig då . Men det stora problemet var ju kanske inte att man inte fick spot men att det inte fanns en tanke på att ta in annat folk i raidsen även om i detta fallet vår immortal failade flera veckor i rad. Men iallafall så beslöt jag mig för att inte fortsätta där. Btw just nu är jag bara med i ett sumpguild som jag faktiskt inte vet varför jag joinade men det är ingen big deal som sagt.

Varför ansöker du till Prevail? Prevail värkar vara en trevlig guild med skillat och trevligt folk. Inte för att det är så svårt men ni har ju tagit ner i allt som jag ser det. Vad jag har hört är det inte heller mycket slacking på raiderna och det behövs senare om man vill komma frammåt i Ulduar.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag kan såklart tillföra en jävla massa heals som spelare . Jag gillar att vara aktiv så mycket jag bara kan och när jag är online så vill jag hitta på saker , inte bara sitta på mountet i IF eller något. Som person kan jag nog ge en massa skratt , jag gillar att snacka och har gärna diskussioner om typ allt i guild chatten eller var somehelst .


Vad förväntar du dig av Prevail? Jag anser väl att Prevail borde sattsa högt och snabbt när Ulduar släpps och jag vill gärna vara del av den progressen. Jag hoppas också att ni kan fördela raidspotsen jämnt och jag förstår att man inte kan ha med alla i raidsen men om man är tryout vill man gärna visa sig.

Gear: Armory Länk. Verkar inte som det fungerar att länka armory. Men det är bara att gå in och kolla .

Känner du någon i guildet? Nej inte just nu , men skulle vara kul att lära känna någon.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Har inte en aning men är iallafall online ett flertal timmar om dagen och vid raid är jag såklart där så ofta jag bara kan.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. Ett bra tag , vet inga exakta siffror . Men sen TBC i alla fall om ni vill veta ungefär när jag skapade den och sen har jag spelat aktivt i princip sedan dess.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Var inte i max level i pre TBC så har ju inte mycket äkta exp därifrån men i TBC har jag väl tagit allt som går och nu i WoTLK likaså.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? Nej , faktiskt inte . Hoppas bara ni kan ta en titt på min apply och sen höra av er.

MVH Danne
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Diaan - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Diaan - Holy Priest   Diaan - Holy Priest Icon_minitimeons apr 08, 2009 9:55 am

/clap

Mycket bra apply bra och mycket info utan att släppa ner sömnpillret. Hmm vi ger dig ett svar om ett par dagar.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Diaan - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Diaan - Holy Priest   Diaan - Holy Priest Icon_minitimeons apr 08, 2009 3:18 pm

Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 36
Registration date : 08-12-03

Diaan - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Diaan - Holy Priest   Diaan - Holy Priest Icon_minitimesön apr 12, 2009 4:10 pm

Accepted, /w Halvbra lr Amaze för inv och ett litet snack.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Diaan - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Diaan - Holy Priest   Diaan - Holy Priest Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Diaan - Holy Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Priest
» Holy priest
» Nonchalant - Holy Priest
» Holy / Shadow Priest -Chif-
» Chif, Shadow Eller Holy Priest.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: