Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 delonzilly 80 fury warrior

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
delonzil
Gäst




delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: delonzilly 80 fury warrior   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitimesön apr 05, 2009 8:10 pm

Namn: emil aka kortleken

Klass: human fury warrior

Ålder: 16

Proffesion: atm har jag mining och jc men jc e inte så hög skill på atm ska ta tummen ur röven o skilla upp den nån gång ^^

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- ptja, fury är en rå spec och den specen jag har just nu e pve fury för att kunna få så mycket rage som möjlligt och självklart hög dps Razz

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? jadå =) har hyfsat tank gear också 28.5 k hp

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? självklart har jag det ^^ vent e ju nästan ett måste på raids

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?

Tidigare guilder? pojkar med jättearmar

Varför lämnade du dina tidigare guilder? är just nu med i den men vill vara med i en bättre organiserad guild som har något system på sina raids,

Varför ansöker du till Prevail? verkar som en bra och organiserad guild som vet vad dom gör Very Happy

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? en bra dps och lätt att hanteras med och stämningshöjare på raids =) överhuvudtaget en näst intill failfri raidare =)


Vad förväntar du dig av Prevail? tror inte jag behöver sätta några förväntningar ni överträffar dom nog ändå ^^

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear

Känner du någon i guildet? jag känner chas och burgin och säkert någon mer ^^

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? ganska mycket faktiskt, inte så mycket på måndagar och tisdagar pga av jag är ute och jobbar då och jag har långa och hårda arbetsdagar

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. denna gubbe har blivit upprafad efter ett uppehåll inom wow så den här gubben har 27 dagar och 18 h =)

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? inte så hemskt mycket ifall jag ska vara ärlig, pre tbc var det lite zul gurub mc och onyxia och i tbc kara zul aman magtheridon och gruul

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? : nepp =) hoppas att jag är nåt för er Wink
Till överst på sidan Gå ner
delonzil
Gäst




delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: sorry   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitimesön apr 05, 2009 8:33 pm

glömde armory länk ^^
Till överst på sidan Gå ner
delonzil
Gäst




delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: sorry   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitimesön apr 05, 2009 8:34 pm

Till överst på sidan Gå ner
Anatis




Man Antal inlägg : 19
Age : 33
Registration date : 08-11-02

delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: armory   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitimesön apr 05, 2009 10:35 pm

gäst rankade personer brukar inte kunna linka armory, lycka till med applicationen.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: delonzilly 80 fury warrior   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitimemån apr 06, 2009 5:16 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Delonzilly

där har du din armory, gäst rank kan inte llänka (troligen anti spam-hotlink skydd från forumet)
Till överst på sidan Gå ner
Chas




Man Antal inlägg : 5
Age : 30
Ort : WoW
Registration date : 09-02-05

delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: delonzilly 80 fury warrior   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitimetor apr 09, 2009 3:43 pm

Citat :
Kontakt information: Vars kan vi nå dig?




Ingame Delonzilly? Hotmail / Msn: Koktaemilala@hotmail.com.

Btw känner killen han har nice dps och aktiv never raid dodge
Till överst på sidan Gå ner
Privus
Officers
Officers
Privus


Man Antal inlägg : 68
Age : 35
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-09-26

delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: delonzilly 80 fury warrior   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitimefre apr 10, 2009 1:57 am

Du har bra gear, hyffsad apply och verkar vara en bra kille men vi måste tyvärr avvakta med fler warriors för tillfället.

Denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





delonzilly 80 fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: delonzilly 80 fury warrior   delonzilly 80 fury warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
delonzilly 80 fury warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Camun - Fury Warrior
» Dps warrior
» Suikceb - Warrior DPS
» Pious Prot warrior
» Tank Warrior - Application

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: