Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Human Holy Paladin - Nélson

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Nelson
Gäst




Human Holy Paladin - Nélson Empty
InläggRubrik: Human Holy Paladin - Nélson   Human Holy Paladin - Nélson Icon_minitimelör mar 28, 2009 8:06 pm

Application:
-----------------

Namn: Richard Nelson

Char Namn: Nélson

Klass: Paladin, Holy!

Ålder: 17 år Smile

Proffesion: Mining och JC, ingen av dem hög så Sad

Nuvarande specc: 51/5/15, Valde denna speccen bara för att jag skulle få imp på alla blessings:)

Är du villig att specca om? Ja eller Nej?
Ja då, det ska inte vara några problem Smile

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?
Ja jag har ventrilo och en fungerande mick, är inte rädd för att prata, det är ju inte så att ni kommer skratta åt mig om ni hör mig Razz

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?
In-Game på Nélson lr på Mail på Richard.nelson_@hotmail.com

Tidigare guilder?
Spalde i Angelés

Varför lämnade du dina tidigare guilder?
Jag spalade ända tills Angelés disbandades och efter det så tog jag en break över wow och kom tbx för ungefär 1-2 veckor sedan:)

Varför ansöker du till Prevail?
Jag ansöker till Prevail för att jag vill ha en seriös bra guild. Orkar inte med noob Pug/guilds längre :/ det tröttnar man på efter några dagar Razz när ingen fattar vad dem ska göra när man förklarar, extremt jobbigt Razz Om ni fattar vad jag menar Smile

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?
Jag kan ge er en seriös, activ och bra spelare som gör ALLT för att andra ska ha det lika roligt i wow som jag har det. ÄR schysst om man lär känna mig, men är man dum mot mig så får man vara berädd på att jag inte kommer vara snäll mot den Smile

Vad förväntar du dig av Prevail?
En schysst guild som hjälper folk, men fortfarande en guild som kan ha lite progress Smile

Gear:

Hmm, Som jag ser så när jag tar på Preview så ser jag inte linken så jag skriver mina stats istället.
Hp: 15544
Mana: 17896
SP: 217
CRIT: 29.69%
Haste: 262 = Increases speed med 7.99%

Känner du någon i guildet?
Nej tyvärr. inte vad jag vet om iallafall, kanske är någon men inte som jag vet om just nu. Har lixom inte kollat igenom hela guilden för att se Smile
Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
det kan bli upp till 30hrs, men kan bli mkt längre Razz

/played? Hur länge har du spelat din karaktär.
31dagar och 11dagar i 80 med denna charen Smile

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?
PreTBC: I pretbc spelade jag ZG, MC, AQ20, AQ40, BWL och lite Naxx fast detta var förståss med en annan char, som är horde som finns numera på Tarren Mill:)
TBC: I tbc var det inte lika mtk hardcore raidin, var det en lite stund bara sen gick jag över t pvp Razz Men jag spelade iallafall Karazhan, ZA, SSC och TK. Men det var också med horde gubben, Med denna charen bara Karazhan.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till.
Nej inte vad jag kan tänka på just nu, om det är något ni undrar så är det bara att fråga på Smile svarar på alla frågor ! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 36
Registration date : 08-12-03

Human Holy Paladin - Nélson Empty
InläggRubrik: Sv: Human Holy Paladin - Nélson   Human Holy Paladin - Nélson Icon_minitimemån mar 30, 2009 5:19 pm

Vi avvaktar med fler holy palas atm.
Denied
Till överst på sidan Gå ner
 
Human Holy Paladin - Nélson
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Schteklol 80 human paladin (holy)
» Sunborn - Human Paladin
» Holy Paladin I lvl 80
» holy paladin
» Pheng Holy paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: