Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Retri Paladin

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
goodtwin




Man Antal inlägg : 1
Age : 32
Registration date : 09-03-13

Retri Paladin Empty
InläggRubrik: Retri Paladin   Retri Paladin Icon_minitimelör mar 14, 2009 1:48 am

Name: Fredrik Liljedahl.

Class: Retri Paladin.

Age: 16 ( jag vet att ni ville ha 18+ men jag är varken omogen eller bråkig).

Proffesion: Enchanting 412 Engineering 379

Current Specc: Try to give some words about why you like this specc- Jag gillar retri för att det är enkelt och man skadar hyfsat mycket, det är dock den ända dps speccen för paladins så vad har jag för val.

Are you willing to respecc? yes or no? Jag speccar självklart om om ni säger det, har spelat både holy och prot förut. Jag har halvbra gear till båda.

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? Ja det har jag

contact information: Where can we reach you? Fredrik.lol@hotmail.com (email/msn)
Goodtwin ( in-game)

Previous Guilds? Den ändå hyffsade guilden i WotLK var "Institution of Anguish" vi tog ner allt förutom 3d.

Why did you leave your old guilds? Jag kunde inte raida på deras naxx tid, oftast inte i alla fall.

Why are you applying to Prevail? Jag har sett många från eran guild med bra gear och ni verkar bra och sjyssta, jag skulle gärna vilja raida när jag kan. Ni verkar också progressa bra. Jag vill hitta en bra guild till Ulduar.

What can you provide to Prevail as a raider and person? Jag kan ta me flasks om så behövs, kan skilla cooking för feast om ni vill. Jag lär mig taktiker väldigt fort på de bossarna jag inte mött förut.



What do you expect about prevail? Jag hoppas ni tar in mig guilden och behandlar mig vänligt.

Gear: Armory link. We are not intrested in your pvp gear. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Goodtwin
mina sockets kommer ändras inom 4 dagar. head och shoulder enchants kommer replacas med pve enchants. Jag kommer göra min char bättre.

Do you know anyone in the guild? Jag känner ingen men jag skulle vilja göra det.

Game time? How much do you play each week? Jag spelar väldigt mycket, nästan lite för mycket tycker jag själv, ungerfär 6 timmar/ dagen.

/played? How long have you played your char. 34 dagar 10 timmar.

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? Jag spelade pre TBC som mc/bwl. Tbc körde jag inte mycket. Detta var dock på min rogue.

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about? Jag kommer maximera mitt gear med sockets och enchants, jag är inte rik men vi får se hur långt jag kommer.
Till överst på sidan Gå ner
Halvbra
Members
Members



Man Antal inlägg : 47
Age : 36
Registration date : 08-12-03

Retri Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Retri Paladin   Retri Paladin Icon_minitimelör mar 14, 2009 1:14 pm

goodtwin skrev:
Jag har halvbra gear till båda.

Då har du riktigt bra gear om du har lika bra gear som jag Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Kandeo




Man Antal inlägg : 30
Age : 34
Registration date : 09-01-05

Retri Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Retri Paladin   Retri Paladin Icon_minitimelör mar 14, 2009 5:50 pm

Halvbra skrev:
goodtwin skrev:
Jag har halvbra gear till båda.

Då har du riktigt bra gear om du har lika bra gear som jag Very Happy

word
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Retri Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Retri Paladin   Retri Paladin Icon_minitimemån mar 16, 2009 12:08 pm

Bra ansökning men vi avaktar just nu med extra members tack för visat intresse
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Retri Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Retri Paladin   Retri Paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Retri Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Retri paladin
» Norih retri paladin
» Clydè holy / prot / retri paladin
» 80-retri-Spekker
» Retri pala apply.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: