Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Einox, Mage

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Einox
Gäst




Einox, Mage Empty
InläggRubrik: Einox, Mage   Einox, Mage Icon_minitimetis mar 03, 2009 2:28 pm

Hej!

Name: Christian Isaksson

Class: Mage

Age: 21

Proffesion: Herb (450) Inscript (443)

Current Specc: Har för nuvarande speccat 57/3/11. jag tycker det är en bra specc som genererad bra dps i raids, och så är det skönt att man som mage för en gång skull får utnyttja hela mana poolen till skillnad från andra speccs.

Are you willing to respecc? yes or no? självklart.

Ventrillo: Yes, och jag har inga som helst problem med att prata öppet på ventrilo.

contact information: Ni kan nå min antingen ingame, eller på min jobb mail. Christian.Isaksson@sveadiesel.se

Previous Guilds? Finns en lista, kan ju börja pree bc. Min första guild var The alterac deviants som jag var med i innan bwl ens fanns, efter det var jag med i Victus forencis. tills dem bytte server o disbandade. i TBC har jag spelat i lite olika guilder, Angelés var en av dem, samt senseless. båda disbandade tyvärr. Nu i wotlk har jag raidat med Angelés igen som återuppstod strax innan wotlk, men åter igen så disbanade dem strax efter nyår.

Why did you leave your old guilds? Lämande Angelés vid disband.

Why are you applying to Prevail? Ni verkar vara en ambitiös guild som har gjort stora framsteg och jag tror på en fortsatt bra progress.

What can you provide to Prevail as a raider and person? Jag kan bidra med att vara 100% aktiv och fokuserad under raids, alltid komma med pots, mat, och framför allt ett glatt och socialt humör.


What do you expect about prevail? Jag förväntar mig en bra guild som håller bra standard under raids, och som har fortsatt god utveckling pve mässigt.

Gear: Armory link.

Do you know anyone in the guild? Dessvärre inte.

Game time? How much do you play each week? Måndag - Torsdag samt söndag 18:00 - 01:00

/played? How long have you played your char. 60 dagar (finns en hel del alts)

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? Pre tbc, Onyxia, MC, BWL, ZG, AQ20 /40, samt alla outdoor bossar. Tbc: Kara, Gruul, Mag, Serpent, Tempest, Hyjal, 50% Black temple

Misc infomation: Mitt jobb ger mig ganska stor frihet så att spela under dagtid för att farma pots etc är inga problem. I övrigt hoppas jag att ni skall finna min ansökan av intresse.

Mvh Einox
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Einox, Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Einox, Mage   Einox, Mage Icon_minitimetis mar 03, 2009 2:57 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Einox

tror inte det behövs mer mages atm, men upp till CL att bestämma
Till överst på sidan Gå ner
Einox
Gäst




Einox, Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Einox, Mage   Einox, Mage Icon_minitimetis mar 03, 2009 3:20 pm

Jo jag misstänkte att så var läget, men bättre o ha sökt o fått ett nej än att inte ha sökt alls och vara ovetande.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Einox, Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Einox, Mage   Einox, Mage Icon_minitimetis mar 03, 2009 4:21 pm

Einox skrev:
Jo jag misstänkte att så var läget, men bättre o ha sökt o fått ett nej än att inte ha sökt alls och vara ovetande.

klart du får söka, menar bara att min röst inte har nått med beslutet i slutändan o göra, vänta på svar från caster CLn
Till överst på sidan Gå ner
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Einox, Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Einox, Mage   Einox, Mage Icon_minitimetis mar 03, 2009 5:12 pm

Hej Einox,

tyvärr så har jag ingen mageplats ledig alls,
jag önskar dig lycka till!


Mvh

Stroker
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
Sponsored content





Einox, Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Einox, Mage   Einox, Mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Einox, Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» En trevlig mage.
» Jesqer - Mage
» mage apply
» Mage apply
» Cybele Mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: